Fijn om te lezen dat je vriend weer thuis is..... Maar het mogen duidelijk wezen dat jullie zo snel mogelijk uit deze situratie weg moeten..... Ik denk ook dat verhuizen de beste oplossing is......maar dan zit je ook nog met het probleem dat ze weten waar jou ouders wonen. Verder weet ik niet goed wat ik moet zeggen zo erg vind ik het voor jullie! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel rust zullen vinden en meer kunnen genieten van jullie mooie gezin en leven samen!
wat verschrikkelijk monster zeg die schoonmoeder kun je niet verder weg gaan verhuizen zodat het een opstakel word om langs te komen en andere nummers en email's? ik weet niet of ik me in zou kunnen houden als mij zoiets werd aangedaan wij zeggen altijd karma is een bitch en haar tijd komt. tweede gezegde wie goed doet, goed ontmoet
Mijn 1e reactie is ook ver weg verhuizen, naar de andere kant vh land ofzo.. ( serieus!!) telnr veranderen. facebook/hyves enz verwijderen en een nieuw aanmaken en dichttimmeren qua beveiliging. Alle dreig mails en telefoontjes opnemen, en als ze toch in je huis zijn zou ik echt de webcam aanzetten ofzo en alles filmen Verder idd melding maken bij de politie , van bedreiging laster, en in geval van dat pinnen diefstal!!!! Samen met je vriend naar het maatschappelijk werk gaan en er voor elkaar zijn! Sterkte
Verhuizen kan een optie zijn, maar zou eerder zeggen een camera ophangen met video. Indien nodig kun je alles opnemen. Hiermee heb je meer bewijs mocht het nodig zijn. Geef bij de wijkagent aan wat jullie situatie is. Laat er desgewenst melding van maken en vraag hier het nummer van. Hyves en dergelijke op anoniem zetten en haar overal van blokkeren. Ook directe familie die contact hebben met haar er vanaf halen, die kunnen immers dingen doorgeven aan haar. Heel jammer voor hen, maar je ze moeten hier begrip voor hebben, zo niet dan toch. Neem overal een andere nickname dan degene die zij kent. Hierdoor ben je niet (meer) te achterhalen door haar. Ga bij de bank en geef duidelijk aan dat je niets meer met haal wil. Laat nieuwe passen opsturen met nieuwe pincode. Verder even geen tips. P.s. hopelijk word in de toekomst jullie nachtrust weer zoals afgelopen nacht!!!
erg efectief als je het mij vraagt ik ga nu ongeveer 1,5 jaar niet meer met mijn vader om en heb alle famillie leden er uit gegooid inmiddels wel weer een paar toegevoegd maar waar ik 100% vertrouwen in heb en dat zijn ook de mensen die denken ik wil er niks van weten wat er gebeurd is ( je komt er uiteindelijk wel achter wie dit zijn)
Nou dames, leek wel of ik vandeweek de ene sloot uit stapte en de ander inviel! Ze zijn nu al bezig bij mijn beste vriendin, zij woont bij hun in de buurt en ze belde me gister, ze was een frietje weeste eten en heel toevallig dr auto ineens vet bekrast!! ( mijn "schoonmoeder" was toevallig verschillende keren langs ze friettent gelopen!! ). Het mooie is, ze durven hier niet te komen.. ze wachten echt tot we daar zijn! Nu is het zo dat we vanavond gaan eten bij de oma van mijn vriend, dus ben benieuwd! Ik blijf voor niemand weg.. maar probeer wel de eer aan mezelf te houden!
Wat ik trouwens nog even wou melden, ik heb mijn verhaal geplaatst met een andere account in overleg met Lotte, want onder mijn eigen nickname heb ik teveel bekenden erop zitten die ik persoonlijk ken.. vandaar!
Ik zou direct aangifte doen ervan en mijn vermoedens uitspreken! Hopelijk zijn er camerabeelden in de buurt gemaakt!! Waarschuw ook de wijkagent bij hen in de buurt. Die zou ook van deze situatie moeten weten.
Het zit zo, N mijn beste vriendin, die heeft 6 jaar samengewoond met de neef van mijn vriend ( zoon van de zus van de moeder van mn vriend ). Zij is vorg jaar juni zonder pardon op straat geknikkerd want hij had er geen zin meer in! ( achteraf allemaal tot stand gekomen door mijn "schoonmoeder" en tante van mn vriend ). Zij zit in hetzelfde schuitje als ons en nu doen ze dit. Nou stond haar auto geparkeerd vlakbij de oudijzer boer die eigelijk als t maar een bietje weer is buiten zit. Dus is ze vanmiddag langs hem gegaan en heeft navraag gedaan en inderdaad heeft hij mn "schoonmoeder" n tijdje verdacht langs haar auto zien lopen. En ja, 1+1=2 hè! Ze heeft vanmiddag aangifte gedaan en ze heeft de ijzerboer opgegeven als getuige.. nu dus afwachten hoe nu verder.
Jeetje wat een verhaal zeg!!!! Nu snap ik tenminste een beetje hoe ze er op komt om die vriendin zo lastig te vallen.. Wat een vage lui zeg. Gelukkig dat er een getuige was. Echt ik meen serieus, ik ben helemaal niet zo maar ik denk dat als ik zo geterroriseerd zou worden dat ik echt een paar foute figuren zou opduikelen om de boodschap over te brengen dat het nu maar eens klaar moet zijn. Wat een toestanden zeg. Wat vind je vriend ervan????
Weet je, ik heb familie waar je zomaar nie vanaf komt! Wij zijn heel beschermend over elkaar.. Misschien TE.. Dus als zij zich ermee gaan bemoeien loopt t finaal uit de klauwen.. Probeer het zoveel mogelijk zelf te doen. Maar ja.. Eens houd t op! Moet zeggen dat ze ons met rust laten op t moment... En dan ga ik mn handjes er nie aan vuil maken. Ik probeer er boven te staan en mijn vriend ook.. Maar weet zeker als de kleine geboren is dat ze weer beginnen.. En tja.. Als ze ons weer zo gaan dreigen komen ze er vanzelf achter.. Weet je hun zijn mensen waarvan je niet snapt dat ze bestaan!! Ziek in dr kop zijn ze.. Ik denk nu aan mn gezin en het wondertje wat onderweg is.. Dat houd ons op de been.
Maar t is verdomd moeilijk om de eer aan jezelf te houden! Ze heeft t liefst dat ik haar in elkaar sla, want dan gooi ik mn eigen ramen in! Ik zit dan vast en mn dochtertje en vriend zitten zonder mij.. Want als mn stoppen doorslaan word t een groot fiasco!!