Ik ben zwanger van een meisje en we willen haar graag Elin noemen maar hoor vaak dat deze naam verkeerd wordt uitgesproken Is dat bij jullie dochter ook zo of valt dat wel mee?
vind Elin een super mooie naam! maar hoe wordt het dan verkeerd uitgesproken????????? in mijn belevenis wordt het uitgesproken als ''eelin''
had ff gegoogled en daar stond Elien,Alien,Eline enz Dus nu was ik nieuwsgierig of dit ook daadwerkelijk zo is of dat dat wel mee valt
Iemand die ik ken heeft ook een dochter met de naam Elin en je spreekt het dus uit als Eelin. Ik weet dus niet beter.
Kan inderdaad verwarrend zijn omdat je Elin niet zoals Eline uitspreekt, Ee-lie-ne, met een "lange" ie om het zo maar te noemen.
Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand het anders uitsprak als gewoon eelin. Hier stond hij ook hoog op het lijstje bij mij. Toen ik hem aan mn man voorstelde, zei hij meteen: Nee want dat lijkt op Alien. (buitenaardswezen) Hmmm mannen
Volgens mij ook gewoon 'eelin', anders vind ik de naam niet mooi De naam is op dit moment erg populair! De Elins vliegen me om de oren! haha
Ik zou de naam ook uitspreken als Eelin. Ik vind het een hele mooie naam! Als jullie deze naam zo mooi vinden, zou ik er gewoon voor kiezen hoor! Ik denk dat de meeste mensen Eelin zouden zeggen, en degenen die het tóch verkeerd zeggen, wennen er snel genoeg aan dat jullie dochter Elin (Eelin) heet ipv Elien of Eline.
Ja dat is wel zo maar het is wel vervelend als je naam steeds verkeerd wordt uit gesproken Ook denken we aan de naam Isa We kunnen gewoon geen keuze maken
Het is toch gewoon 'Ee-lin' zoals je het schrijft? Als het ellin was stond het wel zo. Door de enkele L maakt het eelin als uitspraak..
Dan zou ik gewoon voor Isa gaan, want daar kan je echt niets anders van maken (of je moet heel creatief zijn ). Ik kan me voorstellen dat het heel irritant is als men de naam van je kind telkens verkeerd uitspreekt. Mijn naam wordt regelmatig verkeerd uitgesproken en daar irriteer ik me mateloos aan :x
Ik zou dan voor Elin gaan, want hoeveel mensen zouden nou echt deze naam verkeerd uitspreken... heel weinig.