Hallo allemaal, Ik zie nog wel eens berichten over de Lactacyd inwendige douche, deze zou niet goed zijn voor de vruchtbaarheid. Nu vraag ik me eigenlijk af of de normale wasemulsie voor uitwendig gebruik ook slecht voor de vruchtbaarheid is. Weet iemand dit?
Volgens onze fertiliteitsarts is er niks mis met het gebruiken van de wasemulsie. Inderdaad de inwendige douche is niet goed om te gebruiken. Maar omdat ik zoveel verhalen hoor, gebruik ik de wasemulsie niet tijdens mijn vruchtbare dagen. Liefs
ik zou het niet gebruiken, want je brengt beneden alles in de war het reguleert zich zelf allemaal volgens mijn arts, alleen met water wassen.
Het kán de zuurtegraad van je vagina aantasten. het hoeft dus niet. je vagina moet dé perfecte zuurtegraad hebben voor zaadcellen om te overleven. Ik zou het dus niet gebruiken bij twijfel.
hmmm... laat ik het dan maar gewoon gebruiken... en misschien rond mijn ovulatie een paar dagen achterwege laten.. Probleem is alleen dat ik in de winter soms (door verminderde weerstand) wat irritatie kan hebben. Daar gebruik ik het dan voor.. toch eens wat vaker actimelletjes drinken ter voorkoming van... ...zul je altijd net zien dat je irritaties krijgt als je ovuleert..