ik heb een vraagje! ongeveer een 2weken geleden voelde ik me smorgens misselijk, moest ik constant plassen, enorm moeheidsgevoel en had ik hoofdpijn. Ik besloot na ene paar dagen een zwangerschapstest te doen en die bleek negatief. Toen ik deze deed heb ik ook mijn pil niet verder ingenomen ( ik meost normaal gezien nog 5 dagen innemen.) dus normaal gezien moesten mijn maandstonden dan na enkele dagen beginnen. NU zijn we eigenlijk op de datum waar ik mijn normale maandstonden moet hebben ( na juiste inname van mijn pil) maar heb ik ngo steeds niks. IK ben nog steeds misselijk, nu niet enkel smorgens meer maar ook savonds, vaak plassen, moe, rugpijn, hoofdpijn, vaginale afscheiding, maar die is iets meer lopend als anders, en pijnlijke borsten. Kan ik nu eigenlijk opnieuw een test doen en zou die eventueel nu wel positief zijn? kan mss maar een stomme vraag klinken maar ik wil niet weer teleurgesteld zijn! groetjes en hopend op snel antwoord
Ja, als je vandaag eigenlijk ongi had moeten worden kun je nu opnieuw een test doen. Die andere was ook gewoon nog te vroeg. Succes! en anders toch maar even naar de huisarts...
Je vorige test was volgens mij veel te vroeg dan hoor. Je zou pas vandaag kunnen testen. Zou nog even een test gaan doen.