Aan het reintegreren en blijk weer zwanger…

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door sas1989, 24 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas1989

sas1989 Lid

11 apr 2023
    25
    15
    3
    Vrouw
    Hoi! Ik heb na m’n laatste zwangerschap die eindigde in een traumatische bevalling een tijd thuis gezeten omdat het mentaal niet goed ging. Inmiddels zit ik in m’n tweede jaar ziekte en ben ik langzaamaan aan het reintegreren. Nu is het zo dat ik achter ben gekomen dat ik zwanger ben. Ondanks dat het zeer welkom is, heb ik er toch stress van omdat ik niet weet wat dit voor m’n werk betekent. Voel me ook op de een of andere manier ontzettend bezwaard om het op werk straks te vertellen…

iemand ervaring hiermee? En die misschien ook weet hoe het zit met m’n re-integratie. Want ik zal uiteindelijk terwijl ik nog aan het reintegreren ben, met zwangerschapsverlof gaan. Wat betekent dat voor het proces?

2. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik snap goed dat je je bewaard voelt, gevoelsmatig is de timing niet handig natuurlijk. Maar ja niet alles laat zich nou eenmaal plannen.
    Ik zou vooral open en eerlijk zijn naar je werkgever en goed overleggen met de arboarts.

Sado vindt dit leuk.
  3. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

2 sep 2021
    1.310
    1.112
    113
    Vrouw
    Sluit ik me bij aan. Het is wat het is :) Open vertellen en aan tafel om je re-integratie plan door te nemen.
    Hoe is het voor jezelf om weer zwanger te zijn na een traumatische bevalling? Kan me voorstellen dat het veel herinneringen met zich mee brengt

Deel Deze Pagina