Nog geen mini poesjes geboren?.. *duim duim* Super schattig om mee te maken lijkt me, mijn poezen zijn allebei geholpen, dus hier nog nooit een nest gehad. Ook maar "gewoon" van die Europese kortharen, oftewel, geen ras
Ahh.. Das een mooie poes! Maar van die "dure" katten, komen die wel buiten? Zou bang zijn dat ze gestolen worden ofzo
Bij mij mogen ze wel naar buiten. Ze komen alleen niet uit de tuin,zou wel kunnen maar dat doen ze gewoon niet. Die witte is een binnenkat(heb ik nu zo'n 2 maanden),is ook niet gewend aan buiten
erg spannend hoor. Ik heb nu een gewone huis tuin en keuken kat. Maar heb een abessijn gehad. Kostte 650 euro. hihihi. Had het niet aan mijn vriend verteld. Had tegen hem gezegt dat hij 300 kostte. Maar tijdens een grote ruzie gooide ik het er uit. Hij kreeg bijna een hartverlamming. hihihi
Ahhhhhhh Kitttennnsssssss *kijkt weg* Ik ben ook niet een al te beste persoon als t gaat om nestjes.. zeker aangezien ik zoveel rassen leuk vind! T is een soort "spaar ze allemaal!" geworden hier en ergens vind ik brits korthaar toch ook nog wel leuk (ok, moet bekennen.. brits langhaar net iets leuker ) Heb nu een Somali van 3, een Ragdoll van 2 en een noorse boskat van 8 maanden.. Dus geen kittens kijken voor mij want t kan ECHT niet meer nu.. (somali is beetje chaggo van de noorse boskitten.. de brompot dus een erbij is teveel stress denk k )
Heb pas afstand moeten doen van mn 4 katten, ivm mijn zoontje, ohw verschrikkelijk! Ik ga niet kijken als er foto's zijn (dat lieg ik) Succes!
Oooh wat leuk al die foto's..... Hier is ze nog rustig maar toch zie ik iets in haar ogen....het wordt dus weer een zp nachtje voor mij .... voor de liefhebbers hier foto's van mijn vorige nestje....hoopte dat er 1 chocolate poesje in zou zitten voor mezelf en wat bleek het werden gewoon 5 prachtige chocjes .... Vorige nestje net geboren:
aaaah *smelt* wat onzettend schattig! Zijn ze er al?????? Ik heb zelf ook 2 katten, ras weet ik niet, maar het zijn wel twee scheetjes .