ahhhhhhhhhhhh ik moet hier ook einenlijk niet kijken. 4 weken geleden onze kat laten inslapen door dat hij hgeel ziek was. we willen eigenlijk pas in maart april voor een poesje/latje kijken maar ik ben zo verkocht.....dus ben benieuwd
Wij hoeven eigenlijk geen katten maar als ik zo die foto's zie dan denk ik: "waarom ook niet? " Maar nee denk er nog net zo over.
oh geweldig wat een lieffies. Hier ook mijn katten weg moeten doen. Manlief is allergisch en zoonlief lijkt ook allergisch te zijn. Gelukkig heb ik een goed huisje bij familie gevonden.
Hier nog niks aan het handje......gaat het ook zo bij een mensen bevalling????? Ik wil die kittens zien hahaha.... Ze blijft wel wat onrustig maar ze heeft nog een paar dagen dat ze mag...anders moeten we naar de DA maar ik hoop ten zeerste dat ze er toch wel heel snel aankomen nu.....ik loop hier die kleintjes eruit te staren....maar mag van haar ook niet meer naar de wc want dan laat ik haar alleen hahaha....gekke poes dat het is Nu de bevaldatum dichterbij komt krijg ik steeds meer vervelende aanvragen.....''ik wil een whiskaskat...wat kost die bij jou''' uuuh ik krijg geen whiskaskatten....als ik iedereen op de wachtlijst zou moeten zetten die dit soort mailtjes stuurt dan ben ik morgen nog bezig....maar goed dat is een beetje mijn eigen frustratie. Vanacht was wel heel schattig...zal kijken of ik er zo een foto van kan plaatsen...hier staat alles nu uitgestalt voor de bevalling dus ook de kruik met een olifantenhoes eomheen....toen ging ze op die olifant liggen en met hem kroelen....was echt te schattig... Ik houd jullie op de hoogte....en vind het leuk dat jullie ook zo nieuwsgierig zijn!
het blijft spannend!!! ik blijf het volgen! heel veel succes! wat voor ras is het eigelijk, misschien staat het ergens maar heb het dan gemist.
Ik mag hopen dat het straks bij jou zelf wat sneller gaat Aura. Ik ben wel benieuwd hoe ze eruit gaan zien. Ik vind ze altijd heel snoezig. Vooral de boerderij katten op de camping die beste vriendjes waren met de golden retriever van mijn schoonouders. Dat beestje was zo vriendelijk dat hij zelfs mocht babysitten van de poezen (en geloof me voor de rest waren die boerderijpoezen niet voor de poes!). Die van jouw poes zullen wel een stuk mooier zijn denk ik zo omdat het een echte raskat is.
Alles wat baby is is lief...maar moet wel zeggen dat britjes wel heeeeel aandoenlijk zijn als ze klein zijn...en als ze groot zijn eigenlijk nog wel...ze behouden hun teddybeer knuffel gehalte heel erg. Wij hebben hier ook 2 labradors en de vorige keer mochten ze ook alles...dat was zo lief! Gingen ze de kleintjes verzorgen enzo maar als ik even niet thuis was dan gingen de honden wel even apart vond het toch wel beetje eng....ze kunnen ook zo lomp zijn. Hoop dat het deze keer weer zo goed gaat...en hoop idd dat mijn aanstalte naar mijn eigen bevalling makkelijker gaat haha.... Dus ik ga er hier nog maar weer eens ff de dweil doorheen halen enzo...en blijven we gewoon verder wachten haha.....
whhhaaa meid ik ben ook zo benieuwd je slaapt toch niet weer op de bank he? is slecht voor je rug meid dikke knuf kim
hahah heeey lieffie...jawel slaap weer op de bank weet dat het eigenlijk niet mocht van de verlos maar ja....STTTTT dan hoort ze het niet hahaha...spreek je zo wel ff op msn
o jeetje wat houdt de poes je in spanning zeg ik hoop echt dat ze snel mag bevallen je andere nestje waren echt super mooi zeg helaas ik mag er geen van mijn man anders had ik er allang een gehad maar hij vind dat ze alles kapot krabben
Ooh jammer dat je er geen mag van je man.....ik heb voor mijn eeste ook echt een jaar moeten zeuren....en nu is hij helemaal verliefd. bij onze eerste poes hadden we een klein kittenkrabpaaltje en echt ze sloopte alles....nu hebben we hier een krabpaleis voor die poezels en alles blijft nu gelukkig heel...En krabben ze gelukkig ook echt alleen daaraan.... Maar je moet zoiets ook echt alleen doen als je er beide voor 100% achterstaat anders wordt het op de langere termijn niks.....en dat zou heel zonde zijn natuurlijk.
ja dat zou zeker jammer zijn vind het echt jammer mijn zoon vraagt er ook vaak om en ehm ik zeur al dik 5 jaar haha... dus ben bang dat het mij niet gaat lukken helaas..
Ja idd! Hou al een paar dagen je topic in de gaten, maar nog niet gereageerd. Maar is ze al bevallen?? M'n broer heeft ook een britse korthaar, zijn echt hele mooie beestjes!