Blijft mn favo als disney gek! Thema disney, B namen: Belle Beast/beest Balou/Baloo Bagheera Bruno (hond assepoester) Banzai (een van de hyena's uit lion king) Bashfull (een van de zeven dwergen geloof ik) Bloosje (nederlandse versie zeven dwergen) Bambi Babbel (knabbel en...) Berlioz (Berlio uitspraak, een van de aristokittens) Botje
achternamen Filmacteurs/actrices B: Bacon, kevin Baldwin, alec Banderas, antinio Bloom, orlando Brosnan, Pierce Brody, adam Banks, tyra Barrymore, drew Basinger, kim Bell, kristen Blanchett, cate Bullock, sandra
Nog steeds geen kittens? Ik zit hier te wachten op mijn baby, jij op je kittens. Vandaag mag het van mij wel gebeuren..
En noen bij jou al nieuws? Wij komen net van de DA af, en gelukkig gaat alles goed met Enya en haar kleintjes, het zijn er iig. 4 of 5. We moeten nog afwachten tot morgenvroeg, als ze vanacht nog niet komen gaan we even verder kijken omdat de kittens morgen iig. geboren moeten worden. Ik hou jullie op de hoogte....duimen jullie mee dat het zo alsnog spontaan gebeurd?
Jaaa tuurlijk....ik laat het asap weten als ze geboren zijn. En natuurlijk met leuke kiekjes..... Ze ligt nu te slapen...ze hebben haar buikie kaal geschoren....maar ben zo trots op mijn meisje, ze heeft geen kik gegeven (nou ja 1tje tijdens het vaginale onderzoekje) maar voor de rest.... Gelukkig heb ik ook een super DA, en mag haar morgen vroeg weer uit haar bedje bellen zei ze.....dus ik houd jullie op de hoogte en ik ga nu proberen of ik nog even kan slapen...als het gaat lukken hahaha..
Wat fijn dat je dierenarts klaar staat indien nodig. Ik hoop dat het niet nodig is geweest en ze inmiddels bezig is.
ow wat spannend ik heb hier 5 noorse boskat pluizenbolletjes rondlopen van 9 weken oud kan nog een maandje van ze genieten succes met de humpies