Hoi Onze dochter van vier maanden maakt sinds 2 dagen een raar kraaiend geluid, wat ik niet eerder heb gehoord. Ze doet dit als ze zich opwind tijdens het spelen. is verder heel vrolijk, eet, drinkt, poept en plast goed. Geen koorts. Ook niet verkouden of andere klachten. Heb CB even gebeld en zij zeiden (hoorden het geluid ook) dat het klonk als kindje dat zijn stem aan het ontwikkelen is. Niets om zorgen te maken. Maar toch vind ik het gek, klinkt heel anders als onze dochter, net een krolse kat... En ze kijkt ook wat moeilijk als ze het geluidje maakt....(alsof ze het er moeilijk uitkrijgt ofzo...) Ervaringen, tips, adviezen? Groetjes Donja
hier ook van die kraaiende geluiden hoor!! haha en ze doet er idd moeilijk over, ze duwt alle lucht naar buiten en dan bij de laatste 10 seconden komt er een geluidje uit hahaha en dan is ze helemaal buiten adem ook nog he kei leuk man die steeds anders wordende geluidjes, je ziet gewoon aan haar dat ze aan het ontwikkelen is
Ja hoor, hoort helemaal bij de 4 maanden. Hier komen ook de meest rare geluiden uit de box, ook de krolse kat. Jesse gaat verstijft helemaal, trekt een heel moeilijk gezicht en dan komt er 1 geluidje uit. Ze zijn nu aan het ontdekken dat ze die geluidjes kunnen maken en dat kost heel veel energie en is super ingewikkeld voor die kleintjes. Het leuke is, als ze het eenmaal doorhebben gaan ze helemaal los en is het gedaan met de rust!
Hihihi! Hier maakte Simon soms ook hele gekke geluiden hoor! Gewoon lekker laten ontwikkelen. Ik heb eens ergens gelezen dat het nadoen van je baby maakt dat hij/zij de geluiden van zichzelf weer terug hoort en weet hoe het klinkt. Geen idee wat je ermee moet, maar ik deed dat toen regelmatig..!