Hey allemaal, Eerder meldde ik dat het mis is met het vruchtje. Eindelijk morgen naar het ziekenhuis voor een curretage. Ik wil het gewoon weg hebben voor de kerst. Shit is, dat mijn ouders pas zaterdag terug komen van vakantie en die weten nog helemaal niets, zelfs niet dat ik zwnager ben. Ben benieuwd hoe ik me morgen ga voelen. Net gedoucht en toen weer bloedverlies. Misschien stom, maar toch nog even een vraagje. Het waren dikke bloedproppen die niet oplosten in het water. Zou het vruchtje hierbij gezeten hebben? Ik heb maar minimaal buikpijn en dit is de eerste zwangerschap, dus allerlei vragen... Groetjes en alvast fijne kerstdagen (lukt bij ons ook wel) Natascha
Als eerste wil ik je heel veel sterkte wensen met dit moeilijke verlies. Die bloedproppen kunnen ook stukjes placenta zijn. Ik vond (even raar gezegt) het op gummy snoepjes lijken maar dan rood. Als je vruchtje erbij zit dan zou het doorzichtig zijn. Ik heb dat namenlijk zo in de pot gevonden bij mijn 2e mk. Heel veel sterkte morgen.
Heel veel sterkte! Ik vind het wel vreemd dat jij een curretage krijgt als je spontaan bloed verliest en dergelijke, meestal moet je dan wachten tot het vanzelf gebeurt. Ik bedoel ik moest weken wachten tot ik gecurreteerd werd omdat ik een beetje bloed verloren was, achteraf kwam dat door een adertje. Vreemd he dat elk ziekenhuis er anders over denkt. Heel veel sterkte en hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven en de volgende poging kan wagen. xxx joyce