Wat nou als heel je buik opeens van vorm is veranderd???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Siren84, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Herkent iemand dit?? Dit heb ik dus!!!

Het was zo'n mooi bolletje! Sinds een dag of 4 lijkt het meer een donut:(:( Een ronde harde schijf met bij mijn navel een gat!!!

Als de baby beweegt voel ik ook harde punten de ene keer links en de andere x weer rechts naast mijn navel. Ook voel ik de bewegingen nu erg ver naar beneden, vooral bij mijn rechterlies.

De vk heeft 3 weken geleden gevoeld en toen lag onze lieve schat met het hoofdje naar beneden, was al wat ingedaald, dus perfect!!! Nu denk ik zelf dat de baby helemaal is gaan verliggen en nu dus niet meer goed ligt. Kan dat??

2. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Zo lang de baby niet vast ligt, kan dat volgens mij wel.

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja heel gek, zelfs sommige mensen geven er opmerkingen over.. dat het er nu anders uitziet..

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja kan heel goed hoor dat de baby anders is gaan liggen zolang als ze nog niet vast liggen kunnen ze nog alle kanten uit

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ok, ik mag dinsdag weer naar de vk, zal vragen of ze even wil voelen. Maakte me zorgen omdat ze vorige x zei dat de baby al wat aan het indalen was... dacht ik dat ze zo wel moest blijven liggen.

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    bij 31/32 weken hoeft de baby ook nog niet helemaal goed te liggen toch, het heeft nog genoeg ruimte en kán nog (een paar keer) draaien, al zeg je wel dat de baby al wat was ingedaald..
    idd volgende keer weer bij de vk vragen

Deel Deze Pagina