Geven jullie je peuter een extra vitamientje in de vorm van druppels of pilletjes? Hiermee bedoel ik niet de vitd! Welke geef je? En waarom geef je ze of juist waarom niet? Poll komt eraan! Wat gek, had de poll-optie gekozen, maar kan 't alleen niet toevoegen... Dan maar zonder!
vloeibare davitamon junior, omdat anders mijn jongen nauwelijks eet. goed voor zijn eetlust en vitD zit er ook in.
Wij geven davitamon kauwtabletten. Vorig jaar niet gedaan en toch geregeld verkouden. En dit jaar zijn ze maar 1x verkouden geweest, nu weet ik niet of dat door de vitamine pillen komen maar vind het wel toevallig.
Davitamon kauwtabletten. Waarom, als aanvulling omdat ze niet zo goed eet en Davitamon omdat ze die leuk vindt
ik geef niets, ik ben niet zo van de pilletjes, ook niet als het vitatmines zijn, ik zorg gewoon dat ze de dagelijkse benodigdheden binnen krijgen
Davitamon kauwtabletten. Als aanvulling op dagelijkse portie groente en fruit. Hoeveelheid groente die naar binnengaat is niet altijd zoals ik het graag zou willen .
Ik geef optimax. Ik was ook altijd tegen het geven van extra vitaminen, maar aangezien onze dame een periode heeft gehad waarin ze echt slecht at, zijn we er toch maar aan begonnen.
Ik gaf vorig jaar Davitamon kauwtabletten, toen is ze heeel vaak ziek geweest. Dit jaar niks en amper ziek. Haar weerstand is natuurlijk ook weer iets verhoogd.(vorig jaar eerste schooljaar) De apotheek kon mij wel iets aanraden voor als ze vaak last hebben van hun luchtwegen, veel hoesten enz...volgens mij was dit Echinacea.
Nee. Ze eet prima en ik ben ook niet van de pillen als het niet nodig is. Bovendien zijn die kindervitamines net snoepjes, mierzoet (suiker of zoetstof), en daar ben ik sowieso al niet zo van. Tja, ze is om de haveklap verkouden, maar welke peuter is dat niet in de winter? Peuterspeelzaal, zwemles, de bacillen vliegen overal om je oren. Vitaminepillen goed voor de eetlust?!!
zoon heeft het eigenlijk nooit gehad.. die eet heel goed (alleen vitamine D). Maar dochterlief eet nauwelijks avondeten dus die kan het wel gebruiken. Vanaf 1 jaar ben ik Davitamon kauwtabletten gaan geven en dus ook aan zoon. Twee stuks per dag. Kinderen zijn beide nooit ziek (alleen waterpokken gehad in oktober) maar ik denk niet dat dat aan de vitamines ligt.. hooguit helpt het een beetje
Hier ook sinds een week davitamon kauwtabletten smaak framboos, zitten behoorlijk wat vitamienen in die hij kan gebruiken met zijn vaak ziek zijn, weinig eten en vaak ziek. ben benieuwd of deze aanvulling zal helpen.
kauwtabletjes van animal parade. alleen te koop bij de vitamine store. helemaal fan van dit product met echte groente en fruit extracten. deze zijn geschikt voor kindjes vanaf 2 jaar maar je hebt ook voor jongere kindjes. en ik geef het omdat hij niet altijd even goed wilt eten. vitamientjes kunnen dan geen kwaad de jongste krijgt behalve vit.d geen (nog) geen extra vitamientjes
Het is een misverstand dat als je heel gevarieerd en gezond eet dat je dan alles binnenkrijgt wat je nodig hebt. Vroeger was dat wel zo. Nu is alle groente en fruit zeg maar 'doorgefokt'. Het gevolg is dat er veel minder voedingsstoffen in zitten. Ik geef ook 1 multivitamine per dag. Multikids van Lucovitaal. De dosering is hoger per pil en de prijs goedkoper. Onze drogist/homeopaat vindt dit naast Solgar een van de betere merken. Vitamine D is weer een ander verhaal. Wat standaard in de multivitamine zit is eigenlijk niet genoeg. Vroeger gaf men vitamine D alleen maar om zwakke botten te voorkomen. Tegenwoordig weet men dat voldoende vitamine D ook heel belangrijk is voor een goede weerstand. Naast een multivitamine doe je er goed aan nog wat extra vitamine D te geven.
Ja hier de beertjes weet zo snel de naam niet 2 stukes per dag, en visolie 2 per dag. Quinn is echt een slechte eter, vanaf hij 8 maanden is raakt hij geen groente en aardappelen meer aan. Hij heeft peuter/kleuter astma, en is vaak ziek. Dus op advies van zijn kinderarts dit gaan geven. Visolie om zijn koppie rustiger te krijgen, hij slaat alles op, en word er erg onrustig van, vooral in de nachten slaapt hij slecht. Sinds zijn visolie gaat dit stukken beter, tot goed. Hij heeft een keer een week niet gehad, nou wat een drama zeg, een heel ander kind die zichzelf enorm in de weg zat en daarbij ook ons.
Mijn zoon krijgt multivitamine van davitamon. Hij eet goed, alles wat nodig is. Ik weet ook niet of zulke vitaminen echt toegevoegde waarden hebben, maar aangezien het toch niet schaadt, geef ik ze maar wel voor de zekerheid.
Naast de vit D geen extra vitamines. Ons zoontje eet erg goed, krijgt dagelijk een goede portie groente en fruit binnen en is (op vaak en veel hoesten na) nooit ziek.
Hier eet ze gemiddeld goed, soms wat mindere dagen. Maar ze krijgt hier geen zuivel en sinds ze geen borstvoeding meer krijgt, geef ik het in elk geval standaard. Hier krijgt ze 1x Optimax multivitamine en 1x Optimax Calcium kauwtablet. Daarnaast drinkt ze 1 grote beker met sinaasappelsap met calcium. Als ik bevallen ben, krijgt ze afgekolfde melk (of ze moet zelf nog willen drinken) en dan stoppen we met de vitamines.