ik heb een test gevonden waarmee je kan uitvinden wat het geslacht wordt van je ongeboren kindje.. het is gebaseerd op bakerpraatjes natuurlijk http://baby.plein.nl/specials/index.php ... el=Popquiz
grappig bij mij stond er dat het voor 52, procent een jongen zou worden, dus nog weinig kans... kan dus ook een meisjesachtige jongen zijn, of een jongensachtig meisje
Grappig, ik had 28 en nog wat % kans op een jongen en das niet veel en laat het nou net een meisje zijn!
ik krijg een meid volgens de test haha alleen ik kon niet alle vragen al goed invullen dus het klopt niet helemaal grtjesss
lol volgens de test een jongetje maar hij/zij wil het ons nog niet laten zien op de echo dus nu gaan krijgen we 3 april nog een echo en wie weet wil hij/zij het ons wel vertelen en het 1 tegen 5 dat het een meisje word en raad eens wie de 1 is ja de vader aleen de naam houden we voor ons zelf Groetjes spawater
42% kans op een jongen. En jawel we krijgen een meisje. Maar wat een vreemde vraag, heeft je buik de vorm van een watermeloen of een basketbal... Hmmm nee, meer een voetbal?
57% kans op een jongetje, maar het wordt toch echt een meisje. Wordt het nu een wildebrasje? Dat wordt vast pleisters voor kapotte knieen inslaan!
38% kans op jongen. We zullen moeten afwachten tot ik bevallen ben om het antwoord echt te weten, ben benieuwd of het klopt