Selina wilt al zelf rechtop zitten als ze op de schoot zit. Ze trekt zich altijd omhoog, dit doet ze ook in de mc en de wipper. Ze doet het constant zelf en dus kunnen we het niet tegen houden..... Maar ze zeggen dat het slecht is voor het ruggetje? :
als ze het zelf doet lijkt het me geen probleem als je maar niet denkt dat ze daarom al in een gewone stoel kan want daar heeft ze geen steun natuurlijk. lekker laten bewegen
Je houd het niet tegen, dus ik laat het ook maar gewoon gaan. OP het cb zeiden ze dat ze daardoor misschien later zal gaan lopen enzo. Maar mijn oudste had het ook en liep met 11 maanden. Ik denk dat een baby zelf het beste aangeeft wat het wil en kan.
Dat dacht ik dus ook allemaal. Ik liep zelf al met 9 maanden en ben ook erg nieuwschierig, ze heeft dat allemaal van mij want mijn man is de rust zelve, haha. Ze kon al vanaf de geboorte haar hoofdje omhoog houden dus ze zal wel gewoon snel zijn in die dingen. Ook past ze bijna niet meer in de wagenbak maar hoor nu weer dat het slecht zou zijn als ze voor 6 maanden in de buggystand zeg maar zouden gaat zitten. Maar ja als ze er niet meer in past? Ze huilt ook omdat ze alles wilt zien. Ook denk ik erover om binnenkort met hapjes te gaan starten volgens mij is ze er langzaam aan toe!
Misschien kan je haar op haar buik draaien in de wagen als ze huilt omdat ze niks ziet. En buggystand zal uiteindelijk wel moeten als ze niet meer in de bak past. Wel helemaal plat doen die buggyzit.
Ja maar ze wilt juist kunnen kijken dus als ik haar op de buik leg huilt ze nog meer. Dus het is dan echt slecht voor de baby als ie in de buggystand gaat zitten.?
Ik had mijn kleine ook op dr buik liggen maar dan met dr hoofdje naar mij toe. Het was wel ff vreemd, maar ze vond het geweldig. Maar niet te lang. Ik draaide haar na een tijdje wel weer terug, dan was ze moe en ging ze lekker dutten
Nee nu nog niet, ze past er nog in maar over een maandje ofzo, weet niet hoe snel ze nu gaat groeien. Ik laat haar zolang mogelijk in de bak, ze slaapt over het algemeen nog in de bak dus nog even van genieten! Tegen de tijd mischien dat het iets beter weer wordt hoop ik dat z er pas uit hoeft is ook leuk voor haar ken ze wat kijken he.
onze buggy heeft een ligstand en daar ligt hij al maanden in wel met verkleiner zodat hij niet van links naar rechts kan. die wagenbak vond hij maar niks, nu kan hij alles zien.
Onze Dean ging ook al zo snel zitten (trok zich gewoon aan alles omhoog) dus meteen bedje omlaag (want anders is het niet veilig) en kinderwagenbak werd klein (maar dus ook onveilig! als ze eenmaal zelf omhoog kunnen komen)door het zitten dus vanaf dikke 3 maanden uit de bak maar onze buggy kon wel helemaal plat dus dat was wel fijn... Ik heb zoiets als ze het zelf aangeven is het nooit echt verkeerd of slecht te noemen, zolang je het niet motiveert of stimuleert gaat alles zoals het zou moeten gaan denk ik maar..
\ ja die van ons vond het ook veeeeeel leuker! wij hadden zoiezo een voetenzak erindan lag het bijna hetzelfde als in de bak alleen dan met riempjes..
gewoon laten gaan dat deed timo ook al vanaf ongeveer 3 maanden als ze het zelf willen en doen kun je het toch niet tegen houden
Julie kan hier ook al sinds ze 3 maand is niet stil liggen. Ze trekt zich ook zelf recht als ze op schoot zit enzo... Ik laat haar gewoon doen, als ze het zelf doen, kan je het moeilijk tegenhouden...