Hoi meiden! Ik had 21 op 22 augustus mijn ei ( denk ik ) had al 3dagen steken in mijn buik en toen zondags ineens heel erg dat je egt iets voelde wegschieten heel gek was dat! Het was ook de eerste x dat ik het voelde dus daar ben ik al trots op! Ik kreeg toen 2a3dagen daarna last van dingen. Zoals zware borsten gekke afscheiding erg moe zijn en nog steeds beetje zeurig gevoel in me onderbuik. Opgeblazen onderbuik. En al die mikmak! vorige cyclus had ik ook last van mijn tepels na mij ei en dat hield aan tot mijn menstruatie. Maar dit x dus niet ! Nu heb ik dat helemaal niet. En alle kwaaltjes lijken ook te zijn verdwenen , alleen soort van spierpijn in mijn borsten heb ik zo nu en dan nog wel eens. En als ik stil lig heb ik raar gevoel in mijn onderbuik. Ik moet 4 september mijn nod hebben. ( hoop van niet maar denk t wel ). Hoe kan dit ineens? En zal mijn menstruatie denken jullie komen? Ik hoor graag jullie ervaringen. Ik weet elk lichaam is anders maar toch misschien om me gerust te stellen. Xx Esmaralda
vervelende situatie he ? niemand kan zeggen of het wat is of niet spijtig genoeg maar het is niet omdat je geen kwaaltjes hebt dat het niet raak kan zijn weet ik uit ervaring nog even geduld meid liefs
Ja egt vervelend. Maar goed ik ga mijn menstruatie krijgen. Vandaag ongigevoel en bij afvegen heel licht roze/beige afscheiding. ik moest eigenlijk pas 4 sep mijn menstruatie krijgen dus waarschijnlijk mij ei gemist. X