Overtijd+Symptomen, toch negatieve predictor test?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Emilie, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emilie

Emilie Lid

5 jun 2007
    33
    0
    0
    Hallo ladies,

Ben nu 5 dagen over tijd, terwijl ik normaal gesproken de klok gelijk kan zetten op mijn ongesteldheid.

Sinds anderhalve week hangerig en moe, misselijk (met overgeven) en last van boertjes en winderigheid en heel vaak plassen(wordt er 's nachts echt wakker voor). Lichte buikkramp, hoofdpijn en last van onderrug. Op mijn tepel zitten witte bobbeltjes die er eerst niet waren en ik krijg ook ineens weer puistjes op mijn kin. Verder ruikt eten en parfum veel sterker en moest ik huilen om een toneelstuk (lekker genant, als enige in de zaal :oops: )

Vanochtend met Predictor getest: hartstikke negatief.

Houd ik mezelf nu voor de gek? :confused:
    Of ligt het aan de test?

Iemand enig idee? Dacht dat de onzekerheid met positieve of negatieve uitslag zou verdwijnen, maar is alleen maar meer nu. :rolleyes:

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Karo

Karo Lid

9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
  3. Karo

Karo Lid

9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
    Hoi Emilie!

Ik heb wel eens vernomen dat voor de predictor-test een hogere HCG-waarde nodig is dan voor sommige andere testen (vb. clearblue, kruidvattest,...). Het kan dus wel dat je zwanger bent maar de de HCG-waarde nog niet hoog genoeg is voor de predictor om het te detecteren.

Ik zou je daarom ook aanraden om (aangezien je toch al enkele dagen overtijd bent) opnieuw te testen met een test die een lagere HCG-waarde nodig heeft.

Moest ook deze test nog een negatief resultaat afleveren, dan zou ik sowieso nog enkele dagen afwachten en dan evt. opnieuw testen.

Grtz,

Karo.

4. Karo

Karo Lid

9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
  5. Karo

Karo Lid

9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
    Woops! 3-dubbele post :oops:

Maar dan heb je 't zeker gelezen :)

6. joyce

joyce Bekend lid

hallo,

ik ken ook iemand die 2 x met predictor heeft getest en twee keer had ze negatief!
    haar man bleef aanhouden dat ze zwanger was omdat ze toch de symtomen vertoonde,
    ze is toen naar de huisarts geweest heeft daar een test gedaan en was gewoon zwanger.

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik sluit me aan bij het verhaal van Karo.
    Maar misschien houd je lichaam je voor de gek?

8. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    Same here,ik ben 3 dagen over tijd en heb al 2 negatieve testen gehad terwijl ik toch echt het idee blijf houden dat ik zwanger ben

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Sommige mensen maken wat later hcg aan. Test over een aantal dagen nog eens of idd koop een kruitvat test oid. De testen van deze site zijn ook erg goed.

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zou ook een kruidvat test aanraden. Die geven sneller positief aan. Dus houd moed, want het is nog niet voorbij! :D

Deel Deze Pagina