Hallo, Vanmiddag dacht ik samen met man en kids even de stad in te kunnen. Ik voelde me vandaag goed en wilde ff rondneuzen. Nu is de binnenstad maar een paar minuten lopen van waar ik woon dus vol goede moed begonnen we de wandeling. Na een paar winkels in en uit te zijn geweest voelde ik me zo ontzettend sloom en misselijk worden dus zei ik tegen mijn mannetje en kids , "we lopen naar huis want voel me niet echt lekker". Onderweg naar huis werd ik ontzettend draaierig in mijn hoofd en voelde me helemaal bezweet.Normaal duurd zon wandeling van de binnenstad naar huis zo'n 5 minuten ,maar het leek nu wel een eeuwigheid waarin ik wel 3 keer heb moeten stoppen omdat het me zwart werd voor de ogen. OOOOOh wat was ik blij dat ik thuis was. Wie heeft dit ook en is dit normaal tijdens een zwangerschap? groetjes Janine
Misschien heb je een lage bloeddruk. Dat schijnt vaker voor te komen in het tweede trimester. Even in de gaten houden. Wanneer moet je weer op controle?
Ow, dat is al snel. Ik neem aan dat je bloedddruk standaard gemeten wordt, maar ik zou het er inderdaad even bij zeggen. Fijn dat je al zo snel weer mag.
Ja ik moet iedere 4 weken bij de gyn komen omdat ze mijn kindje goed in de gaten willen houden ivm de groei en placenta. Krijg daarom ook vaak een echo zodat ze kunnen zien hoe het groeit en hoe de placenta ligt. Het is iedere keer weer een belevenis om naar het ziekenhuis te gaan.
Klinkt mij ook in de oren als een te lage bloeddruk. Bij mij is dit ook tijdens het tweede trimester begonnen normaal knapt het na (ik geloof) week 24 weer wat op. Helaas behoor ik tot de "niet normale" gevallen en zal het blijven houden totdat ik bevallen ben. Voor mij betekend dit dat ik niet mag autorijden, fietsen, alleen gaan wandelen of douchen als ik alleen thuis ben. Is ook maar goed ook want wanneer ik 2x achter elkaar de trap oploop dan gaat het alweer mis Dus gewoon even zorgen dat je zoute drop in je tasje hebt en zodra je het weer voelt aankomen een paar dropjes snoepen. Groetjes
ik heb dat ook vaak als ik buiten loop. of dat mijn benen zo trillerig worden wat betrefd misselijkheid dat heb ik alleen richting de avond, en zolang ik eet gaat het goed maar later komt dat weeige gevoel opzetten. ach ja het hoort erbij
Neem wat zoute dropjes mee. Als je het voelt kun je een dropje pakken en dat helpt enorm ! Groetjes, Nikki F
Ik heb dat idd ook heel erg gehad!! Opeens kwam het en wat voelde ik me dan beroerd!!! Het was bij mij een te lage bloeddruk en ik moest ook echt gaan liggen anders ging het niet goed. Doe het kalm aan,niet teveel hooi op je vork nemen