Ik heb afgesproken dat ik ook de eerste tijd met mijn baby door blijf schrijven. En hoe lang dat duurt, tja, dat hang er vanaf hoe lang het leuk blijft. Of totdat ik aangenomen word bij Ouders van Nu natuurlijk.
Ik lees je blog ook hoor, erg leuk!!! Moet af en toe zo hard lachen, vooral bij Marco Borsato en de poepcaravan, hilarisch. Ga zo door :d
echt ontzettend leuk om te lezen!! Er zijn stukjes waar ik hard om moet lachen, stukjes waarvan je toch echt weer ff beter nadenkt over alles...kortom Bedankt voor jouw fijne colum!
Jeetje wat leuk zeg, zoveel positieve reactie's!!! En dan ken ik je ook nog eens persoonlijk....lucky me Ga zo door wijffie, je bent een kanjer!!!!
Ja ik ben ook een trouwe lezer geworden van de blogs van Belle (Anita). Moet er iedere keer weer om lachen, word idd heel leuk geschreven hoor. Leuk ook dat je er nog even mee door gaat alsk je kleine er eindelijk is.
Net je blogs ontdekt en me de tranen gelachen - en heel ontroerd door het stukje "Weet je al wat het wordt." Doorgaan dus, maar dat wordt hier al meer geroepen
Deze week is confronterend herkenbaar voor zover dat nu kan. De laatste column voordat jullie wondertje er is!
Wauw Belle, lees dat vrijdag jullie kleintje gehaald wordt.. Spannend zeg! Heel veel succes, sterkte en geluk natuurlijk
ik vind je blogs echt leuk om te lezen!! wil je heel veel succes wensen voor morgen!! eindelijk na al die tijd je kleintje bij je!!