Ze is een behoorlijk online typje dus ze zal de maten en namen vast gauw zelf komen vertellen. Nog even geduld (ik vind ze overigens prachtig )
Hey meiden, Wat lief om te lezen dat jullie allemaal zo meegeleefd hebben. Ik had in het ziekenhuis mobiele hyves, maar geen volwaardig internet, dus ik kon niet hier komen. Vanmorgen heb ik voor het eerst tijd om weer effe online te gaan. Ik heb zojuist mijn column geschreven. Als ik mijn mail aan de praat krijg dan stuur ik die op, dus die staat later vandaag zeker online. En ondertussen ligt er naast me een heel mooi klein mannetje te slapen. Hij heeft een uur geleden gedronken, dus hij zal nog wel even verder slapen ook. We maken het goed, al heeft het menneke gisteren en vannacht veel last gehad van het op gang komen van zijn spijsvertering. Ik kan zelf alweer vrij aardig lopen en de borstvoeding is heel redelijk op gang gekomen. Mijn lief heeft vannacht voor het eerst thuis geslapen (gisteren en eergisteren lag hij op een stretcher naast mijn ziekenhuisbed), maar ik kan niet wachten tot hij weer hier is, tot ons gezinnetje weer compleet is. Ik ga heel snel even een paar andere topics af met het goede nieuws en dan hoop ik dat ze mijn ontbijt komen brengen. En een paracetamol. Liefs, Belle, volkomen gelukkig.
Hé Belle! Wat leuk je even te lezen! Ik kijk uit naar je blog. Fijn dat alles goed is gegaan. En wat een mooie naam heeft jullie kereltje gekregen! Geniet er maar lekker van.
*zucht*.. wat heb je dat mooi beschreven zeg.. Wat heerlijk dat alles zo goed is gegaan en jullie nu van elkaar kunnen genieten. Prachtige naam heeft jullie zoon gekregen!
De tranen stromen over mn wangen heen. Wat een prachtig verhaal. Wat lijkt me dit super om mee te mogen maken zeg. Nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie Julian. Geniet maar lekker van elkaar!
Belle wat heb je weer prachtig geschreven, moest er even van slikken zo mooi. Gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie naam heeft hij gekregen en een warm nestje volgens mij, geniet van deze mooie en bijzondere tijd!!
Wist helemaal niet van die column af joh, echt goed geschreven, heb net alles teruggelezen Proficiat met de geboorte van jullie zoontje Julian!
wat mooi beschreven zeg...ik krijg helemaal hetgevoel weer terug als ik dat zo lees...hoe het was...van harte gefeliciteerd met jullie zoon! geniet lekker van hem!
@Belle en Belleman, van harte gefeliciteerd met jullie langverwachte zoon Julian. Wat een prachtige naam. Geniet maar flink van elkaar. Lieve Julian, welkom op de wereld mannetje. En vergeet niet: je hebt een super papa en mama.