@Belle: wat fijn te lezen dat de krampjes stukken minder zijn zeg. Ik hoop dat deze lijn zich zo blijft voortzetten. Jammer van de soja, maar die kan je missen net als Julian de krampjes kan missen.
Heb net je laatste blog gelezen en wat goed dat het 'dieet' helpt! Ik vind je wel stoer hoor, afzien lijkt het me. Maar voor een krampvrij jongetje zou ik ook veel (alles) over hebben. Zet hem op!! Oh, en wel foto's maken van de blote wurmpjes op zondagochtend he?!
Heb net weer het blog zitten lezen. Hij is wel leuk weer zeg. Wat kan ze het allemaal goed schrijven zeg.
vond het ook een leuk stukje aangezien ik dus iemand ben die bewust gaat kiezen voor flesvoeding, loop ik inderdaad nogal es tegen "de maffia" aan haha, ach, iedereen moet elkaars keuze gewoon respecteren zonder te proberen hun eigen gelijk op te dringen waarom het één beter zou zijn dan het ander
Hier nog zo'n maffia lid Ruim 1.5 jaar. Leuk om te lezen. Ik blijf het heerlijk vinden die schrijfstijl van jou
Leuk geschreven! En gewoon blijven doen waar jullie je goed bij voelen. Ik heb flesvoeding gegeven....en werd soms aangekeken of ik mijn kind mishandelde. Waarom kunnen mensen niet accepteren dat iedereen moet doen waar die zich prettig bij voelt.
Weer leuk geschreven! En ook erg herkenbaar met het bladzijden willen scheuren en boekje in de mond doen. Toen ging ik maar voorlezen terwijl ze in haar ledikant lag. Anders hou je geen boek meer over
*schop!* Wisten jullie dat ik al bijna een jaar lang elke week een column schrijf voor zwangerschapspagina? Misschien moet ik ze maar eens allemaal bij elkaar in een map stoppen voor Julian. Behalve die van vandaag natuurlijk.
Mooie blog deze week! Hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten! (En weer even van de 2e pagina af )
Wat een prachtige blog weer deze keer! Herinneringen aan grootouders zijn het mooiste wat er is! Mijn oma bakte altijd appeltaarten en cakes. Helaas zijn ze overleden toen ik 6 was (mijn opa was al 47 toen mijn moeder als laatste van 12 werd geboren), maar die geur en dat gevoel zijn me bijgebleven. Gelukkig heb ik van mijn andere oma en opa wat langer mogen genieten. En mijn man zat samen met zijn broer bij zijn opa en oma elke week te vissen in de achtertuin... in het opblaasbadje. Uuuuuuurenlang. Uiteraard hebben ze nooit wat gevangen, maar wat een lol hebben ze gehad met hun opa. Helaas gaan opa's en oma's idd niet eeuwig mee.
Ik wilde de blog van gisteren lezen, maar ik krijg een error. Error 404, Page not found! Komt de blog nog wel terug?
Nu kan ik weer wel op de blog komen. Maar er staat idd nog geen nieuwe. Anita, schrijf is door Liefs!