Hallo! Ik Kom net van het bureautje waar ze me heeft geadviseerd een afspraak te maken met de kinderarts voor een bloedonderzoek etc. Mijn zoontje is nu 8.5 maand en is in 2.5 maand maar 600 gram bijgekomen en 3 cm gegroeid beide in de curve naar beneden. Van het gewicht schrok ik zelf ook wel. Ze vond hem ook erg bleek zien en dit heb ik van meerdere mensen gehoord ( maar verkouden en tandjes en hij is gewoon fit etc dacht zal wel niets zijn) zijn eet en slaapschema is gewoon goed en hij is een vreetmonster laat maar zeggen. Toch maak ik me ook wel zorgen ondanks dat ik niet verwacht dat er rare dingen uit het bloedonderzoek gaat komen. Iemand ervaring hiermee?
Geen ervaring met bloedprikken. Wilde wel vragen of hij een stuk actiever is geworden,is hij gaan kruipen of bezig met leren optrekken/langslopen? Want daar gaat ook veel energie in zitten. En verder; melk is calorierijker dan groenten en fruit.krijgt hij daar ook nog genoeg van? Onder 1 jaar is melk nog de hoofdvoeding en de rest is voor erbij.