welk boxkleed hebben jullie? Zou graag voor een lichte gaan maar is dit wel verstandig? (vies worden) kun je ze makkelijk in de wasmachine doen? en moet er ook zon boxmatrasje onder, ik heb dit namelijk wel eens gezien.. of is het misschien beter zo'n plastic dus matrasje eronder te doen?
Wij hebben een goedkope van de Wibra voor eronder en voor erop hebben we een Woezel en Pip kleed, felgekleurd dus, en een hele lekkere dikke witte. Die gekleurde en witte wisselen we af want ze worden met grote regelmaat gewassen. Dat kan dus best. En het witte blijft mooi wit hoor. De vieze vlekken zie je net zo goed als op het gekleurde kleed maar goed wij gooien het dan ook na een paar dagen (of eerder als er echt veel gespuugd is) in de was.
wij hebben toen 1 gekocht bij de prenatal omdat ik veel bruintinten in de woonkamer heb. en er zit ook heel licht bijna wit in. wij hebben de eerste tijd een hydrofiele luier eringelegd onder het hoofdje voor het spuugen. en verder kan je hem super in de was doen deed hem savonds in de was en smorgens was ie weer droog. gr sabrina
Ik heb twee boxkleden van koeka, die zijn zo dik dat er geen matrasje onder hoeft, maar ik heb het wel. Lekker zacht. Een lichte zal je gewoon iets vaker moeten wassen. Ik heb een hydrofiel onder haar hoofdje liggen, scheelt ook wel!
ik had er altijd zo`n plastic boxkleed onder en dan een lekker dik boxkleed erop. Het boxkleed blijft dan goed liggen, onderkant van het plastic boxkleed is lekker stroef. Qua kleur maakt het niet uit: vies wordt het toch wel! Elke paar dagen de was in en klaar. Ik zou er daarom wel 2 of 3 kopen.
Wij hadden twee boxkleden. Eén wit-licht roze-donker roze en één wit met bloemen in allerlei kleurtjes (voornamelijk licht roze en licht blauw). Wij wasten ze gewoon als ze vies waren, ging prima. Maar ze lag niet veel in de box, dus dat scheelt ook.
Wij hadden er eerst 1 van de Wibra, maar die is te klein voor de bopita box. En ik vond hem ook nog eens te dun Later nog een boxkleed van prenatal erbij gekocht en die van de wieb ligt er nu onder. Deze hebben we nu;
Wij hebben een bij prenatal gehaald van nijtje erg mooi dik en donkere kleur,en ook een bij wibra gekocht voor extra,en heb ook een boxmatras gekocht. liefs
Alleen nog een van woezel en pip. We moeten nog een nieuwe box gaan kopen, dus dan kopen we ook een 2e boxkleed. Denk hetzelfde idee als yotsuba heeft van de Prenatal.