Even een vraagje, Mijn zoontje rold nu al een maand van zijn rug naar zijn buik, vind hij heel leuk, tot hij het beu is natuurlijk en dan begint hij te brullen want hij geraakt niet terug op zijn rug. Iemand een idee rond welke leeftijd ze kunnen terugrollen? Grtz x
Lynn kon met 5,5 maand van buik naar rug rollen. Met 6,5 maand kon ze van rug naar buik. Toen heeft ze een hele tijd niet meer gerold, was het grapje er af ofzo. Nu doet ze het sinds een maand weer volop
Irritant he! Hier nog zo eentje, ik kan er steeds weer heen om hem weer terug op z'n rug te leggen en hoppa, daar gaat ie weer Gewoon maar afwachten denk ik...
Ja het is best wel irritant ! En dan word hij zo boos dan draai je hem en hopla nog voor je je hebt omgedraaid ligt hij weer op zijn buik ! En dan probeerd hij ook te kruipen, dan steekt zijn poep ineens in de lucht maar hij geraakt niet vooruit en dan natuurlijk weer brullen want hij geraakt niet aan het speeltje wat hij wil ! Grtz x Bedankt voor de antwoorden
Hahaha, hier nog één. Sem kan al een week van rug naar buik, maar andersom lukt hem ook niet. Dus na een paar pogingen geeft hij het op en valt op zijn buik in slaap. Hééél schattig...
Met 6 maanden draaide Sarah van rug naar buik. Maar pas met 9,5 maand kon ze ook weer terug...hahaha... beetje laat. Ik werd er ook gek van.
Annika rolde vandaag bijna van haar rug op haar buik, ze heeft nog maar een heel klein zetje nodig en het lukt haar. Ik vind het heel eng, want op haar buik heeft ze nog best moeite haar hoofdje op te tillen en wat als ze nu in de iweg op haar buikje rolt?
tja gelukkig vind Ferron het wel heel leuk op zijn buik, maar idd hij kan ook nog niet terug rollen op zijn rug. misschien moeten we maar gewoon afwachten, of misschien een klein handje helpen!