Rollen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sylvie, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Even een vraagje,

Mijn zoontje rold nu al een maand van zijn rug naar zijn buik, vind hij heel leuk, tot hij het beu is natuurlijk en dan begint hij te brullen want hij geraakt niet terug op zijn rug. Iemand een idee rond welke leeftijd ze kunnen terugrollen?

Grtz x

2. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah leuk hoor, Thyron rolt van zn buik naar zn rug.
    Van rug naar buik kan hij nog niet.

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    is heel verschillend, Britt kon met 4 maand al omrollen van buik naar rug, andersom kan ze nu bijna,

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn kon met 5,5 maand van buik naar rug rollen. Met 6,5 maand kon ze van rug naar buik.

Toen heeft ze een hele tijd niet meer gerold, was het grapje er af ofzo.
    Nu doet ze het sinds een maand weer volop

5. bive

bive Actief lid

26 apr 2007
    177
    0
    0
    Hier kon Kim bij 5 maanden van rug naar buik en helaas nog steeds niet terug......

6. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Irritant he! Hier nog zo eentje, ik kan er steeds weer heen om hem weer terug op z'n rug te leggen en hoppa, daar gaat ie weer :(
    Gewoon maar afwachten denk ik...

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ja het is best wel irritant :) !
    En dan word hij zo boos dan draai je hem en hopla nog voor je je hebt omgedraaid ligt hij weer op zijn buik ! :)
    En dan probeerd hij ook te kruipen, dan steekt zijn poep ineens in de lucht maar hij geraakt niet vooruit :) en dan natuurlijk weer brullen want hij geraakt niet aan het speeltje wat hij wil ! :)

Grtz x

Bedankt voor de antwoorden

8. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hahaha, hier nog één. Sem kan al een week van rug naar buik, maar andersom lukt hem ook niet. Dus na een paar pogingen geeft hij het op en valt op zijn buik in slaap. Hééél schattig...

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Met 6 maanden draaide Sarah van rug naar buik. Maar pas met 9,5 maand kon ze ook weer terug...hahaha... beetje laat. Ik werd er ook gek van.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Annika rolde vandaag bijna van haar rug op haar buik, ze heeft nog maar een heel klein zetje nodig en het lukt haar. Ik vind het heel eng, want op haar buik heeft ze nog best moeite haar hoofdje op te tillen en wat als ze nu in de iweg op haar buikje rolt?

11. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    tja gelukkig vind Ferron het wel heel leuk op zijn buik, maar idd hij kan ook nog niet terug rollen op zijn rug. misschien moeten we maar gewoon afwachten, of misschien een klein handje helpen!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja maar Annika is pas 10 weken :confused: ik schrok me gisteren rot.

Deel Deze Pagina