Iman heeft een periode gehad dat ze het vreselijk vond, maar nu werkt ze gelukkig goed mee. Alleen als ze uit de douche komt gaat ze al huilen als ze romper ziet
de laatste tijd valt het me op dat hij veel aan het kletsen is tijdens het aan/uitkleden. alleen kleding over zijn hoofdje vind hij 8 van de 10 keer niets.
ruben heeft hier ook geen problemen mee. net als veel andere beebs moet er wel wat in z'n maagje zitten. als ie echt honger heeft kan ie nog wel eens boos worden als ik hem eerst wil verschonen en aankleden.
niet huilen ofzo maar alle kanten oprollen behalve de goeie. En sterk dat ze is...pfff. Probeer altijd net een interessant dingetje te vinden die voor haar nieuw is dan lukt het aardig.
No problem hier.. Wel 1x meegemaakt maar dat was toen Justin na zijn spuitjes weer aangekleed moest worden. Toen huilde ie wel, maar dit had dus zn redenen.
Bovenkleding is 9 van de 10 keer meteen huilen, onderkleding geen probleem! Alles wat over zijn hoofdje gaat is fout hihi! Maar ik las al dat het met de vacuum te maken kan hebben, Joris is ook met de vacuumpomp geboren!
veel kletsen tussendoor, veel gespartel tijdens luier aandoen. Verder aankleden vind ze niet echt leuk, alleen drama als ze heel veel honger heeft. Uitkleden vind ze leuk!
De eerste twee maanden was het hier een drama, brullen! Nu is het geen enkel probleem meer, vaak krijgt ze zelfs de slappe lach omdat het waarschijnlijk een beetje kietelt.
ramp! alhoewel hij nu wel eens af en toe heel soms rustig om zich heen aan het kijken is. maar ik doe hem nu ook wle eens afleiden met zijn knuffels.. (helpt niet altijd)
ik maak er altijd een spelletje van dus hij vind het geweldig. geen prblemen hier behalve als hij zijn kuren heeft dan kruupt hij over heel de zetel en kan ik er lekker achter vangen maar problemen nee hoor. groetjes talia
nee hoor hier ook absoluut geen probleem, al doe je nog zo hardhandig je best, hij gaat er alleen maar om lachen. Ideaal!