Hier ook mandarijntjes op het moment. (ze waren op mijn werk -makro- afgelopen week 2 netjes voor 1,30 dus heb wat ingeslagen) Verder kan het heeel erg wisselen. Dan weer heb ik een tijdje zin in dit, dan weer in dat... geen pijl op te trekken dus.:S
Ik heb heel veel zin in gekookte eieren! Ook in mandarijnen en kaas.. Van drinken vooral Fristi en Cola, mmm.. Krijg er spontaan weer trek in.
eigenlijk alles wat slecht is koekjes, snoepje, en frituur en cola, maar dat had ik gematigd, was op de sinas overgestapt, daar werd ik op den duur misselijk van, nu weer paar weken veel cola gehad, en nu maar weer aan de 1e sinas begonnen (is toch iets beter )
goeie verslaving nu mandarijnen,... slechte verslaving die kikkers en muizen,....word er ook niet misselijk van, eet zo een zak op, altijd blij als Sint weg is en ze weer uit de winkel zijn!
Nu ben ik natuurlijk nog niet zo heel ver maar ik merk wel dat ik minder zin in koffie heb en meer zin in thee. En ik heb op t moment een afkeer tegen frituur
Bij mij wisselt het een beetje, ik ben begonnen met chinese tomatensoep Toen was het vanille yoghurt... Toen perzikkenyoghurt... Gister had ik ineens een vreetkick voor Fristi (drink ik anders nooit) en Rolo's Die had ik al heeeeel lang niet gegeten maar kon ze niet laten liggen En de mandarijnen blijven ook favoriet maar die verslaving blijft hangen
niet echt een duidelijke verslaving eigenlijk.... Ik heb zin in koffie, gewoon zon momentje van aaah lekker bakkie koffie, maar van de geur en de smaak walg ik. Dat is best wel vervelend.
Cola!!!! mmmm... ik sta 's ochtends op met eerst een paar slokjes cola.... echt lekker.... Verder zijn de mandarijntjes ook erg lekker.... en chips/snaai.... chupachups... Ik lust juist geen pindakaas.... iel.... stinkt!!hahaha... en tosti's vind ik ook stinken.... Grappig om het zo te lezen van iedereen...