idd datv meiske van zappelin niet echt goed voor dr carriere denk ik haha en bumba aaah dat vind ik dus echt te dom voor woorden
Elly en de wiebelwagen!! Oh my God.... wat een muts, en die kerel met dat lange haar... vreselijk Maar dat is er gelukkig maar 1 keer per week op en dan moet de tv ook maar net aanstaan. Wat ik ook jammer vind is die grote hoeveelheid domme hersenloze tekenfilms van tegenwoordig die je vooral op Foxkids (of hoe heet dat nu?) en Cartoon Network vindt. Vroeger (jaja, vroeger toen alles nog mooi was) waren de tekenfilms tenminste nog van kwaliteit, wat er tegenwoordig allemaal opkomt, slaat helemaal nergens meer op.
Heb niet alle pagina's gelezen, dus weet niet of 'ie al genoemd is, maar Tucky Tales op BabyTV vind ik echt MEGA-irritant! Dat is zo'n vogeltje dat alleen maar toetoetoetietietietoetoetoe doet en zo een heel gesprek voert het hele programma lang. Té irritant Vind het filmpje aan het begin ook een beetje raar, zie je blauwe regendruppels uit een wolk en dan 1 straal gele druppels uit dat vogeltje.... Misschien interpreteer ik heb echt helemaaaal verkeerd, maar ik vind dat eigenlijk een beetje viezig...
tjee...als ik er zo over nadenk vind ik bijna alles wel irri.. Maar om een top 3 te maken . - NiHao Kai-lan -Dora (maar vooral die Boots) -dat mens van Zapp wat zo enthousiast zingt dat het gewoonweg niet meer geloofwaardig is... Helaas vind mijn dochter ze alle 3 maar vooral Dora en Kai-Lan helemaal geweldig...dus elke dag even verstand op nul en de tijd uitzitten.. en die Bumba...die is psycho man....ieuwwww
AAAAHHHH ja dat wijf van zappelin wat een doos! veel te blij! Als ik die sóchtends met mijn "stralende"humeur tegen kom wil ik haar zo door de tv trekken. En dan blues clues, met dat vreselijke homó mannetje met dat nagesichroniseerde stemmetje brrrrr.
Ik mis gewoon de oude leuke tekenfilms Als ik die programmas van tegenwoordig zie denk ik altijd, geef mij maar smurfen
Jaaaa smurfen zijn leuk! Wat ik ook heel irritant vind; Winx Club! En alle series waar ze Nederlands overheen hebben gegooid. Ik vind bijvoorbeeld Ned's Survival Guide wel grappig, maar niet meer zo als ze er gewoon aan andere taal overheen gooien.
Kobie en ko vreselijk! En die eeuwige het is mijn verjaardag! Op baby tv. En die nienke kan wat mij betreft ook weg, veel te vrolijk! De Teletubbies vond ik ook vreselijk maar Martijn is er gek van dus tja...
hahaha jaaa die vrouw is vreschrikkelijk!!!!!! ik weet niet wie dat is maar grrrrrrrrrrr verder heb ik een hekel aan foeksia en ernst en bobbie.
Haha ja dat liedje " 't is nijn verjaardag ik ben gelukkig en blij". Komt zooo vaak voorbij, super irritant. En dat liedje op z@ppelin is ook verschrikkelijk met die vrouw zo overdreven vrolijk te zingen en springen! Tweenies ook niet leuk.
Ik heb een hekel aan die TE blije meid/vrouw van zappelin. En Spongebob is echt vreselijk!! Die stem alleen al grrr. Ernst & Bobbie vind ik ook niet leuk. NiHao Kai-lan is ook irritant vooral dat 100 NiHao roepen En weet even niet meer wie het noemde maar op babytv heb je die vogel wat inderdaad steeds zo'n stom geluid maakt. En inderdaad vreemd van dat gele straaltje wat uit m komt, vond ik ook best raar.
Mijn dochter is gelukkig uitgekeken op Bumba en tubbies. Ze vind Angelina ballerina erg leuk en Donald Duck. Dan ligt ze te gieren op de bank. En tegenwoordig is ze helemaal van de pinsessen en kijkt ze nu graag naar Barbiefilms. Dit zijn tekenfilms om aan te horen.
ohh ik kan er zo heel wat opnoemen haha spongebob mag echt verboden worden van mij haha bumba! die vind ik zo eng he! calimero oehh dat stemmetje dora uhh wat een laatmaar diego ook zo irri pokemon gewoon vreselijk ach en zo nog veel meer! Ik had vroeger al een hekel aan Bassie en Adriaan niks aan! Kwam ik Bassie vorig jaar hier tegen met patat halen ja de echt, hij heel vriendelijk, ik maar nepvriendelijk goeidedag zeggen, pff ik kon hem wel wat! hahaha
hier staat bijna nooit iets anders dan z@ppelin op, maar heb een hekel aan bumba op tv, vind t zo'n k*t-clown..............wordt er zelf hyper van. boekjes enzo van bumba vind ik dan wel weer leuk.