Aan welk kinderprogramma heb je een hekel?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bumba is koel. Vooral Kiwi. BAL, Kiwi: BOL Nonienonienonie Kiwi, BAL Kiwi: BEL.
    Pppfffft daar moet ik om lachen hoor :p Of Pantuf die met zijn nijlpaarden fatass DOOR het hekje loopt ipv er over heen springt.

Tsjah, ik vind dat grappig :p Net als Spongebob trouwens... :D Kan er smakelijk om lachen.

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja, dat ge nonnninonninonii

en die beer met die tutu..........??????????????

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahahaha ja die Nanadu. Een beer in een tutu met pleinvrees. Pffft.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik vraag mij dan serieus af wie dat soort onzin bedenkt.............?:D

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Iemand die een hele fijne LSD trip heeft :D

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whahahahaha, dat moet bijna wel ja!!!

He, dat is misschien wel een idee, jointje roken en dan bumba kijken!! :D:D:D

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dat Zappelinmens is echt walgelijk. Ook hoe die liedjes eindigen, dan blijft ze nog even met zo'n achterlijke brede lach en ogen als schoteltjes in de camera kijken.
    Dip en Dap zijn ook heel irritant of die Toto van het het Zandkasteel, maar van Dora krijg ik ook jeuk.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Daar had ik het vanmorgen nog met een vriendin over.
    Dat we dan babytv eens moeten proberen hahahahahahahahaha

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    ik vind zowieso waar volwasse mensen zich ik pakken als vermaak zoals teletubbies en dat soort dingen, met brabbeltaaltjes vreselijk, tegenwoordig sesamstraat is ook niks meer aan, vroeger wast veel leuker...
    dan alle nep nagechinchrodiseerde programma's... idd als dora/diego bah bah bah, geef mij maar televisie van vroeger....

10. adi

adi Niet meer actief

ik probeerde die stukjes over bumba voor te lezen aan mijn man, maar ik kreeg tranen in mijn ogen, HAHAHA

Vooral als het heel herkenbaar is.
    Manlief roept soms tegen mij: NONO KIWI

En mijn kinderen roepen de hele dag of: BUM-BA of noninoni

11. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha is toch juist leuk :D

Dochter (3,5): "mama, wat is dat?"
    Mama: "Uhm... een kameleon volgens mij"
    Dochter: "Neeeheeee... een LE-GU-AAN!!"

:D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ome Willem en Ellie en de wiebelwagen...

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb eigenlijk aan alle kinderprogramma's wel een hekel gekregen. Als er ooit een spel uitkomt waar je ze a la Doom allemaal om zeep mag helpen koop ik het meteen! Maar dan moet ik het wel spelen als Kyra op bed ligt want ik denk dat ze het een beetje traumatisch vindt als ik Boots naar een andere wereld help. ;)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eigenlijk kijken we hier (nog) niet zoveel...maar Ome Willem komt het eerste bij me op.

Ja, die Tubbies heb ik ook niet hoog zitten hoor....

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja dat is het ook, het is dan ook mijn zoontje die de *zucht* slaakt. En dan zo'n : ;) hoofdje erbij.

En BabyTV en drugs, daar heb ik het ook wel eens met mijn man over gehad. Die zender had ik 10 jaar geleden moet hebben! Vooral 's avonds, met die ronddraaiende dingen en een relax muziekje erbij. Ideaal!!

16. adi

adi Niet meer actief

Of bumba met zijn ogen :p

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat was íets minder geweest. Alhoewel je 'vroeger' ook Yourin had, met een zondagochtend programma die te raar voor woorden was.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Met stip op 1: Bumba.. Wat een vreselijke pokkeclown;)
    Lenn heeft hier een paar weken geleden een boekje van Bumba uit het schap van de Bruna gepakt en in zn mond gestopt.. Moest 'm wel kopen, stonden allemaal tandafdrukjes in de hoek.. Dat boek is één keer voorgelezen (zitten flapjes in met plaatjes erachter) en daarna in de kast beland.. Mn nichtje is bijna jarig en die vind Bumba leuk dus die kan zo daar naar toe..

Teletubbies, Zandkasteel en de Tweenies komt hier ook niet op:D

Lenn kijkt toch praktisch nooit tv, alleen 's morgens een kwartier als ik zit te ontbijten, kan ie zo kijken vanuit de box.. En na het eten een paar minuten.. Oomizoomi op NickJr hoeft van mij ook niet, maar dat valt meestal precies tijdens het ontbijt of na het eten;)

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Gelukkig vind mijn dochtertje de Tweenies ook niet leuk. Volgens mij hebben de Tweenies een beetje teveel suiker op, want ze doen altijd zo hyper. Trouwens, wie verzint er toch zulke lelijke poppen (net als de Teletubbies)?

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    dibo de wensdraak!!!
    verschrikkelijk.. en het liedje wat ze zingen als er een wens is/word gedaan is niet eens normaal te horen laat staan dat een kleintje mee kan zingen

Deel Deze Pagina