Ja bij Dibo klopt de tekst niet.. Op een gegeven moment zeggen die poppetjes één voor één een woord.. dan zingen ze het samen.. eerst is het ding ding (ofzo) en als ze het zingen is het Di.. muziek gaat te snel
die kl*te tweenies. vreselijk!!!!!!!!!!!!! mn zoontje vind het ook echt niets gelukkig! ook vind ik dibo nix,en eigenlijk vind ik behalve de kleine prinses `s ochtend niets leuk op ned. 3 die domme danspasjes van K3 bijv. blèh!
Hé niks slechts over K3 hé! Mijn dochter heeft het nou ook helemaal voor Heidi, die tekenfilmserie...naja kan er gewoon niks zinnigs over zeggen. Mijn vriend keek er vroeger ook altijd al naar zegt ie. Ik lig trouwens echt elke keer in een deuk om jullie reacties, vooral die over Bumba en dat mens op Zappelin!
dat meisje is idd een beetje te vind ik, dus soms ook irri. wat ik ook irri vind, is die pinguins wat op zappelin komt soms zit ik me er vreselijk aan te ergeren
Ik vind dat meisje van zeppelin ook erg irritant en dan meer door haar blije gedoe op de vroege morgen. Bumba vond ik eerst wel aardig en grappig maar nu mijn dochter al maanden lang "magicallllllllllll" roept als de hond achter een koekje aan springt wat zij door de lucht gooid.............ik kan het niet meer aan horen. Ook als ze aan het dansen is dan stopt ze uit het niks en dan komt het woordje weer "magicalllllll". Al een aantal weken de clown geprobeerd te onduiken maar mijn meisje blijft vol houden. Ook heb ik iets tegen Dora,geen idee hoe dat komt maar vind het een iritant poppetje.
de complete nickolodeon zender... allemaal dat na gesynchroniseerde gewauwel... echt..vind het vreselijk!
Nou, dan zijn er nog al wat hoor. 1: dat grietje van z@p...my god!!!! 2: mof en pier? Kent iemand die? en Raaf.....jekkes 3: XMix... die 2 jongens en 1 meisje wat dan zogenaamd de bitch is. Ze moeten dan een hele domme agent helpen met het oplossen van criminele zaken. 4: Calimero (is niet dezelfde als vroeger) 5: Winnie the pooh 6: Dora en Diego (ze weten zelf het verschil niet eens tussen een kameel en een dromedaris!! Ik ben ook niet weg van de teletubbies, maar mijn zoon wel. Dus dat mag hij dan wel kijken Geef mij maar vrouwtje theelepel of de drie dikke dames van de VPRO. Ik was vroeger ook fan van rembo en rembo en purno de purno...Dat kan tegenwoordig echt niet meer!!!
Oeh en Pingu de Pinguïn, kennen jullie die ook??? Vreselijk eigenlijk, die programma's voor kleine kindjes waar niet fatsoenlijk in gepraat kan worden!
Verschrikkelijk he?! Vind ze ook gruwelijk irritant met hun gegrom en getoeter en ge-weet-ik-wat-nog altijd!
hihi mijn dochter vind pingu wel helemaal leuk. en heel soms koekeloere ook! wat ik meestal vreselijk vind is alles wat op nickelodion komt! dit vind dochterlief ook niks dus dat is mooi
koekeloere vind ik ook nog wel leuk. Het is vrij vriendelijk tenminste. Met die mol en piertje! Maar als ik de handen eens om de nek van zo`n tubbie kon leggen.
Whaha moet wel lachen om sommige reacties! Hier zijn de teletubbies VERBODEN! Nee, zonder gekheid wij vinden het een verschrikkelijk iets wat geen 'opvoedkundige' meerwaarde heeft. Ik doe met Janna76 mee... (zo dat zijn alvast 2 tubbies minder) Gelukkig kijkt onze dochter nauwelijks TV, alleen sesamstraat soms. Maar bij de opa's/oma's kijkt ze wel meer, maar daar mogen de tubbies ook echt niet op hoor!
Mijn meissie vind die zappelin chick echt helemaal geweldig! Hier is Bumba ook helemaal hip. En helaas, de teletubbies ook Doe mij dan maar Pingu! ik vind klei animaties super vet!