De telefoon gaat over..... Wie zou dat kunnen zijn.... Ik heb een gruwelijke hekel aan wonderteam! Sowieso komt BabyTV hier niet meer op. Nickjr is ook niet mijn favo, maar dat hou ik nog wel vol
Ik vind wonder team wel leuk, maar die umizoomis mogen wel van de buis! Ik vind Zappelin wel leuker dan Nick Jr. Maar tijdens eten koken is er geen zapp dus dan kijkt ze toch Nick JR.
Een heleboel programma's die hier genoemd worden ken ik niet eens! We hebben geen nick jr, dus hier is t vooral kindertijd/zappelin en ketnet.
ohhhh Gelukkig!!!!! Ik ben niet de enige die haar (vooral smorgens) van de buis wil Rukken!!!!!!! Boeld irritant vind ik haar!!! ik vind haar ook dansen als een overdreven snolletje wat aandacht nodig heeft...... Zelfs mijn kindjes vinden haar irritant!!!
Amen... wat is zij vreselijk overdreven, iritant, stompzinnig nou noem het maar op... Bah.. Wat een mens zeg. Zo daar heb ik nou altijd al over willen klagen tegen iemand. hahaha. Wat een opluchting.. Wou nog even zeggen op Belgie dat ik kaatje en camiel wel heel leuk vind.. Zo schattig zijn ze!~.
hahaha wat grappig dat iedereen die uber vrolijke vrouw zo irritant vind , ik word er s,morgens altijd wel vrolijk van (alleen dat stukje en geef me nu een zoen vind ik zo raar) En calimero vond ik vroeger als kind echt geweldig maar nu kan ik dat stemmetje en accent gewoon ECHT niet meer uitstaan ! Bleeeh
Backyardians vond ik wel heel leuk. Maar weet je wat ook echt wel een toppuntje is.. Olivia... Dat rare lelijke varken met dat onritmische liedje erbij.. brrrrr dat is kippenvel zeg!.
Pingu en die muts met die wiebelwagen.. echt verschrikkelijk!!! En mijn meiden vinden en vonden dit ook Verder de geweld series, dus nick jr gaat wel, maar gewoon nickelodeon.. VERSCHRIKKELIJK!!!
ik heb niet alles gelezen, maar hier kijk colin tot nog toe babytv en teletubbies. En nijntje, bob de bouwer en tiktak op de laptop. En alle japanse tekenfilmpjes kan hij inieder geval tot een jaar of 8 vergeten .. die ziet hij niet.. Wij zijn nu al bezig de smurfen,barbapapa, de snorkels, boes, bob de bouwer, david de kabouter e.d op dvd te zetten.. daar mag hij naar kijken straks. Niet naar superdrukke stomme onnodige tekenfilmpjes met teveel geweld.