Aan welk kinderprogramma heb je een hekel?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    De telefoon gaat over..... Wie zou dat kunnen zijn....

Ik heb een gruwelijke hekel aan wonderteam! Sowieso komt BabyTV hier niet meer op. Nickjr is ook niet mijn favo, maar dat hou ik nog wel vol :D

2. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik vind wonder team wel leuk, maar die umizoomis mogen wel van de buis!

Ik vind Zappelin wel leuker dan Nick Jr. Maar tijdens eten koken is er geen zapp dus dan kijkt ze toch Nick JR.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Een heleboel programma's die hier genoemd worden ken ik niet eens! We hebben geen nick jr, dus hier is t vooral kindertijd/zappelin en ketnet.

4. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Die zingende meid is idd heeeel irritant. Veel te overdreven!!

5. Dana

Dana Niet meer actief

dip en dap, die lachende giraffen, grrrrrr dat domme gegrinnek

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Heb er ook geen hekel aan hoor,.. dus van mij mag ze kijken.

7. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

ohhhh Gelukkig!!!!! Ik ben niet de enige die haar (vooral smorgens) van de buis wil Rukken!!!!!!! Boeld irritant vind ik haar!!!

ik vind haar ook dansen als een overdreven snolletje wat aandacht nodig heeft......

Zelfs mijn kindjes vinden haar irritant!!!

8. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Amen... wat is zij vreselijk overdreven, iritant, stompzinnig nou noem het maar op... Bah.. Wat een mens zeg. Zo daar heb ik nou altijd al over willen klagen tegen iemand. hahaha. Wat een opluchting..

Wou nog even zeggen op Belgie dat ik kaatje en camiel wel heel leuk vind.. Zo schattig zijn ze!~.

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hahaha wat grappig dat iedereen die uber vrolijke vrouw zo irritant vind , ik word er s,morgens altijd wel vrolijk van :)
    (alleen dat stukje en geef me nu een zoen vind ik zo raar)

En calimero vond ik vroeger als kind echt geweldig maar nu kan ik dat stemmetje en accent gewoon ECHT niet meer uitstaan ! Bleeeh

10. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Backyardians vond ik wel heel leuk. Maar weet je wat ook echt wel een toppuntje is..

Olivia... Dat rare lelijke varken met dat onritmische liedje erbij.. brrrrr dat is kippenvel zeg!.

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pingu en die muts met die wiebelwagen.. echt verschrikkelijk!!!
    En mijn meiden vinden en vonden dit ook :D

Verder de geweld series, dus nick jr gaat wel, maar gewoon nickelodeon.. VERSCHRIKKELIJK!!!

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik heb niet alles gelezen, maar hier kijk colin tot nog toe babytv en teletubbies. En nijntje, bob de bouwer en tiktak op de laptop.

En alle japanse tekenfilmpjes kan hij inieder geval tot een jaar of 8 vergeten .. die ziet hij niet..

Wij zijn nu al bezig de smurfen,barbapapa, de snorkels, boes, bob de bouwer, david de kabouter e.d op dvd te zetten.. daar mag hij naar kijken straks. Niet naar superdrukke stomme onnodige tekenfilmpjes met teveel geweld.

Deel Deze Pagina