Oh wacht; Celine Dion - my heart will go on. En verder alles van Elton John, maar in het bijzonder 'Candle in the wind'. Beiden te vaak gehoord en geen fijne herinneringen aan
Life - van Des'ree. baaaaahhh! Mens zingt alleen maar life, oh life, oh life, oh life, ooooh life en dan toeptoeptoeptooeeee om vervolgens weer oooohhh life, ooh life, oooooh life te gaan zingen! aaarrrghhh!
Umbrella van Rihanna. In de twee vakantie in turkije stond deze op repead in het hotel/zwembad/lounge. Nu 6 jaar later gaat de radio nog steeds uit bij de intro hahah
Jaaa vreselijk! verder heb ik ook een hekel aan trance/dance/hardcore/computergemanupileerdegeeninstrumentbijaantepasgekomen muziek.
Magic - Rude heb ik overigens dubbele gevoelens bij. Hij is oke, maar die zin "Don't you know that's how humans do" uhmm what?
Take your time girl... Elke keer als ik het hoor gaat die over, persoonlijke redenen Oooh en Rosanne van Nick&Simon kots!
Haha ik heb even moeten zoeken op YouTube, Robin Thicke, noooit van gehoord. Van Coldplay ben ik fan, vooral van hun laatste album. Ik kan eigenlijk ook wel naar alles luisteren, van Radiohead tot rap, van jazz tot wereldmuziek... als er maar een ziel in zit. Ik kan niet tegen goedkope meuk met goedkope stemmetjes en goedkope teksten. Zoals die Cup Song dus. En alles van Kylie Minogue. En Celine Dion vind ik gewoon irritant door haar oddly long face
Van Nederlandstalig ben ik ook geen fan... of het moet door Alderliefste of Ramses Shaffy gezongen worden.
Het enige nummer dat ik Ken van Nick & Simon, ondanks ik letterlijk gruwel van Nederlandstalige muziek en er nooit naar luister. Ik kan het hele nummer meezingen omdat hij zo vaak te horen was in de supermarkt/winkels/andere openbare gelegenheden.
Alles hier op de radio op het kantoor want ze draaien 10 keer dezelfde nummers op 1 dag. Daarop heb ik altijd mijn oordoppen in. Lekker asociaal maar anders werd ik echt knettergek.
Stromae- formidable. Vind k echt een verschrikkelijk irritant nummer. Verder heb ik ook wel wat moeite met Take your time girl. Op zich natuurlijk best een mooi nummer, maar vanwege de lading zet ik hem altijd over.
Bullet van Watermat....... Moet ik echt uitleggen waarom? Ok -Amateuristisch, zo klinkt het, echt te simpel -*** fluitje -en dat andere *** geluidje wat waarschijnlijk de ''bullet'' moet voorstellen ofzo.....
Take your time girl idd, zo'n zeiknummer vind ik dat!! En verder heel veel Nederlandstalig zoals Jan Smit, Nick en Simon etc. Bah!