Ik heb echt een gruwelijke hekel aan dat nummer van Henk Westbroek: Zelfs je naam is mooi.... Mijn man heeft hem op het stickje voor in de auto staan en hij staat er nog 2x op ook.... (Dat doet me er aan denken dat ik het stickje nog even moet jatten en dat nummer moet verwijderen... 2x) En laten ze daar nu net pas een remix of iets van uitgebracht hebben, hoor ik hem weer steeds op de radio... Grrr! Oh en Bed of Roses van Bon Jovi, dat nummer kan ik ook echt niet horen, verschrikkelijk.... Nou ja, het mogen duidelijk zijn dat ik niet van de sentimentele muziek ben, geef mij maar wat stevigers...
Alles van Mariah Carry Alles van Celine Dion Bijna alles van Nick en Simon Alls van Frans bouwer, Frans Duits et cetera...
Ik wilde ook net Henk Westbroek noemen, uuuuhgghhh!!! Vreselijke stem. Normaal bijna nooit op de radio maar nu idd met die idiote remix wel. Radio gaat UIT als hij op is. Die stem geeft met acute wurgneigingen.
Heel veel, zo ongeveer 75% van de top 40 vind ik meuk. James Blunt en consorten staan bovenaan mijn negeerlijst. Michael Prins vind ik ook verschrikkelijk (sommige van mijn vriendinnen vinden het geweldig). Eigenlijk alle zwijmelmuziek dus. Maar ja, ik hou dan ook van black metal, doom metal en 70's rock en dat is nou ook niet echt door iedereen gewaardeerd.
Alles van Andre Hazes, zowel senior als junior, vreselijk vooral senior. En alle andere nederlandse zangers, op een enkele nummers na van nick en simon Rihanna verschrikkelijk Beyonce, kan er niet naar luisteren
Ik krijg compleet de kriebels van alle nummers van Doe Maar en alles van Het Goede Doel. Vreselijk! Heb geen hekel aan Nederlandstalig, maar als dit er op komt smijt ik nog net de radio niet uit het raam
Eigenlijk teveel om op te noemen. Maar heb echt ongelooflijk de pest aan all I want for x-mas van M. Carey. (eigenlijk aan haar hele repertoire, maar deze staat op 1!)
Vandaag met stip op nummer 1: een minidisco liedje wat de kinderen dag-in-dag-uit lopen te zingen..... A ram zam zam, a ram zam zam Guli guli guli guli guli ram zam zam A ram sam sam, a ram zam zam Guli guli guli guli guli ram zam zam A ra-vi, a ra-vi Guli guli guli guli guli ram zam zam ..... Zelfs als ik in bed lig, zit dat stomme liedje nog in mijn hoofd. Het moet uit mijn hoofd... NU.... Niet meer aan denken... Oke, nu is het ECHT uit mijn hoofd.. A ram zam zam.... Pffft :x
He, een medestander Ik word serieus zwaar depressief van Andre Hazes.... Verschrikkelijk.... En laat mijn man nou juist opgegroeid zijn met deze ellende
Ik heb als ik er zo eens over nadenk best wel een hele waslijst -Het hele genre van Andre Hazes; ik moest er vroeger te vaak naar luisteren, dus ja dan krijg je er vanzelf wel een trauma van. -Alles wat onder het kopje "skihut blér a long" valt; ook iets te vaak verplicht moeten aanhoren. -Acda en de Munnik - Ren lenny ren, zodra ik die 1 keer gehoord heb, dan zit ie een paar dagen lang in mijn hoofd en het ergste is nog dat ik dan Len renny len hoor. -De kippenvel staat op mijn rug bij O-zone - Dragostea din tei (maja hieeee, maja hoeeee. en mijn oudste gup heeft 2 hele irritante nummers gevonden waar hij keihard om moet lachen en waar ik echt onpasselijk van word; -Snappie de krokodil -en lief klein konijntje Sorry voor als ik nu iemand onbedoeld heb opgezadeld met minstens 2 uur lang 1 van de walgelijkste deuntjes in haar hoofd. (want ik weet zeker dat er nu echt 1tje in je hoofd afspeelt.)
Zo, heb je even...? Maria Mena - Just hold me Rihanna - diamonds Deep purple - Child in time Céline Dion - my heart Will go on
Zo.n wijf zingt heel de tijd oh oh ah ah k zeg elke x tegen vriendlief alsof ze bezig zijn ofzo 😂 heeel vervelend weet alleen niet wie het zingt naja kreunt
Alles van die K3 bimbo's, v-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k!!! Domme onzinnge liedjes en dansjes, te triest.