Aan welk liedje heb jij...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mitsy1983, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sad songs:

Train - You can finally meet my mum (die raakt me echt enorm op dit moment)
    Snow Patrol - Run
    Arctic Monkeys - 505 (''I probably still adore you with your hands around my neck")
    Daughter - Medicine
    Houses - The beauty surrounds (was een tijdlang in m'n onderschrift)

Maar heb ook nummers waar ik leuke herinneringen bij heb hoor:

Landon Pigg - Falling in love at a coffee shop
    Fall Out Boy - Young Volcanoes
    en wel nog een paar maar ik ben gewoon zo'n typje die meer zielige liedjes leuk vindt dan leuke..tjaa..

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb heel veel muziek gekoppeld aan personen/herinneringen en gewoon een bepaalde tijd waardoor ik er niet 1,2,3 een paar op kan ratelen zonder aan anderen te denken.

Ik was dat een tijd geleden zat en ben muziek voor mezelf gaan zoeken. Ik vond muziek voor mezelf en elke keer wanneer ik het hoor, word ik opnieuw vrolijk. Mika :D !!!

Helemaal van mij en van mij alleen. Mijn favoriete nummer is toch wel:

MIKA - Celebrate ft. Pharrell - YouTube

Mijn buik kriebelt, ik krijg kippenvel en ben gegarandeerd vrolijk :D Een lach op mijn gezicht - al herhaal ik hem 85x achter elkaar. Dit nummer is voor mij! I need the whole world to celebrate :p

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Voor mijn kleine baby'tje en mijn knappe kerel:

MIKA - Origin Of Love - YouTube

Sowieso straal ik van Mika's muziek. Die energie die erbij vrij komt. Ik snap niet dat een hoop mensen de muziek niet leuk vinden. Ik heb gelijk iets tegen zulke mensen :)

4. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    They don't care about us van Michael Jackson. Dat nummer deed mijn vader soms zelfs midden in de nacht keihard aanzetten en is gedraaid op zijn crematie.. altijd als die opstaat rollen de tranen over mn wangen

5. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    hihi ik vind dat echt vreselijke muziek... alleen heet mijn zoon Mika dus iedereen denkt dt ik het geweldig vind hahah

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Krezip - sweet goodbyes

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ook! Word meteen vrolijk! Ben de cd kwijt :(

8. Logan

Logan Niet meer actief

Door het spelfouten topic gewezen op tranen met tuiten.. ik was net wakker en erg geëmotioneerd wederom. Zal hem zelf wel ff recht zetten ;)

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Don't give up the fight-racoon
    Kleine held- Jeroen van der Boom

Beide enorm veel geluisterd (en op gejankt) toen ons zoontje aan het vechten voor zijn leven was

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    alle nummers waarvan The Kelly Family nog gezamelijk op te horen zijn. Wat waren dat gezellige concerten en zou t graag nog eens mee maken.

Papa van Chantal Jansen is gedraaid tijdens de begravenis van mn vader. Kan dat nummer nog steeds niet horen want dan komen de tranen weer volop aangezien ik de dood van paps nog steeds niet verwerkt heb (4.5 jaar geleden nu):):(

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

#31 Chaii, 24 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2014
  12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Because of you - Kelly Clarkson. Ik heb geen makkelijke jeugd gehad helaas en dit nummer omschrijft precies mijn gevoel destijds en de tijd erna. Gelukkig nu bijna geen last meer van. Verder Niels Geusebroek - Take you Time. Dit was een hit in de periode toen wij in de achtbaan zaten van groeiachterstand en mogelijke vroeggeboorte. Erg emotioneel. En Blof - Stil in Mij, in de periode van de miskraam.

Gelukkig ook nummers waar ik helemaal happy van word, voornamelijk nummers die mij herinneren aan mijn staptijd, zoals:

Milc Inc - Walk on Water
    G Spott - NRG
    Bartezz - On the Move
    Safri Duo - Played a Live

En ja shoot me: ik hou van Marco Borsato zijn muziek :D

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Korn - Seen it all

Tijdens een heftige periode in mijn leven, toen draaide ik deze veel.

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Christina Aguilera - I am beautiful
    Zat toen slecht in m'n vel in die periode. Nu als ik het liedje hoort dan brrr. Zet hem ook meteen af voordat ik depri wordt. Volgens mij heb ik het bij meerdere liedjes dat ik denk van bah. Ja ook die van Happy zoals nog meer van jullie haha.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bummer!!! Dan moet je een nieuwe legale kopie van het net afhalen ;) Mijn cd's zijn ook zo vaak 'toevallig' spoorloos verdwenen van de mediaspeler. Ik geloof niet in toevalligheid (lees stukje hieronder).

Dat geef niet, niet iedereen is perfect (grapje :D ) Mijn partner vind het werkelijk afschuwelijk, maar we zijn nog steeds samen hoor. Ik kwam er pas achter toen ik al 7 maanden een relatie met hem had. Het was even wennen, maar ik heb toch besloten een relatie te houden en gewoon over zijn verafschuwen en geklaag heen te zingen.

16. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Acda en de Munnik - Schoolplein

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Eva Cassidy - Song birds
    Kippenvel! Prachtig lied.

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Liedjes van Toto o.a - Hold the line
    Liedjes van Forgeiner o.a. - Say you will

Deze had ik als klein kindje op mijn walkman staan op bandje toen we op vakantie gingen. Als ik het lied hoort dan moet ik meteen denken aan de rit in de auto op vakantie naar Kroatië haha. Dat is nog eens anders dan K3! :)

19. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Niels geusenbroek - kleine man
    Glennis grace - ondanks alles

Racoon- oceaan

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Heel veel nummers, ik ben echt geneigd om personen/periodes ed. Aan nummers te koppelen.

Een paar voorbeelden;

Sombody That i used to know - gotye (doet me denken aan m'n "beste" vriend die me nu straal negeerd:()

Take your time girl - Niels geusenbroek (stond op nr. 1 toen ik moest bevallen)

Jij denkt maar dat je alles mag van mij - Frans Duits (heb een godsgruwelijke hekel aan die muziek maar dit liedje zongen mijn man en ik samen op de karaoke avond waar we elkaar hebben leren kennen:p)

Happiness - Alexis Jordan (nummer van mij en m'n man samen)

Tree little birds - Bob Marley

the scientist - coldplay

En zo zijn er nog wel veel meer liedjes;).

Deel Deze Pagina