Stroopwafel toetje van Mona! mmmmmm Offtopic voor de ts. Je vroeg wanneer ik een stukje ga plaatsen. Heel snel weer. Moet alleen even wat 'leuks' bedenken.
1. Ben & Jerry's cookie dough ijs (ok geen koek/snoep, maar wel zoetigheid). Me like!!!!!! 2. Belgische bonbons 3. Advocaatrepen van Cote d'Or
Nibbit's chips als dat meetelt, ben&jerry ijs om niet te vergeten en en en en en en fruityoghurt met het liefst perzik!!!
Schwarzwalder kïrsch taart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En orio'ssssss En browny'sss!! ennnn negerzoenen!!!! (of hoe ze tegenwoordig heten) Ennnnn...nog vanalles met chocola...liefst in combi met cake en of schuim enzo belgische bonbonssssssssss! OFFFFFFFFF die gebakjes waar marsepein overheen zit (en geloof me daar kan je je idd ZIEK aan eten...oei wat machtig!) OF gewoon een hele grote berg van vanalles en nog wat van wat ik hier neer zette Ahum...en nou maar netjes mn appeltje op peuzelen en straks mn yoghurtje en deze post volkomen negeren... Moet tenslotte nog 9 Kg kwijt...als t niet meer is..
ooooo....net als ik zo vol lof loop te vertellen over mijn eerste dieetdagje...ik pak NIKS hoor! -De mon-chou taart van schoonmoeder -die space koeken met die karamel. zitten er vier in een pak en als ze bij ons in de kast liggen, zijn ze allevier van mij. -slagroomtaart -bonbons van een goede chocolatier, met name die roomvulling -appelflappen...eigenlijk alles zoets met bladerdeeg, heerlijk Bah, ik ga een uurtje wandelen!
Hier ook een Big time Starbucks fan Als ik daar sta weet ik niet eens wat ik moet kiezen sta daar gewoon echt te kwijlen voor die vitrine Hier in Duitsland over de grens bij ons heb je bijna op iedere hoek in de grote steden een Starbucks , zou ook niet goed voor mijn lijn zijn als ze hier in de buurt lagen
haribo spek jelly beans winegums zwart/witjes lange vingers muntdrop (wel de echt van Klene) en totaal niets met snoep/koekjes te maken ... sesam knackerbrod met kaas!!!
Yummie!!! Ik heb net 2 advocaatrepen van Cote d'or op en nu zit ik aan de winegums Natuurlijk alleen de paarse winegums Liefs, Sam