Guild Wars.... Een dag niet gespeeld is een dag niet geleefd.... Heb er zelfs een eigen forum over... Erg hè?
Wat is de link van die site? heb het vroeger ook weleens gespeeld maar kan die site niet meer vinden...
Rummikub Een ander leuk spel vind ik James Bond op de Nintendo 64 ofzo iets geloof ik. Kan je elkaar helemaal overhoop schieten in een bunker. Wel elkaar eerst zoeken natuurlijk. Volumeknop omhoog draaien en de hele buurt denkt dat ze in een ghetto wonen
kben helemaal verslaafd aan klaverjassen onilne op www.spelpunt.nl . Je kan tegen elkaar spelen, tegen vreemnde. En zijn nog meer spellen zoals bingo (geweldig spelltje ), biljarten, dartehn, 21en, en nog veel meer Liefs bloem
Al anderhalf jaar verslaafd aan World of Warcraft, en aan m'n NDS spellen (heb er echt teveel, haha), op dit moment vooral Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon.
Whaaaaa, hier ook hihi! En mijn vriend is flink verslaafd aan world of warcraft (er komt een dag dat ik internet eruit trek zodat hij niet meer kan spelen)
Hier nog één die helemaal verslaafd is aan World of Warcraft. Gelukkig mijn vriend ook, anders zou het niet goed komen - Hilli -
Ja gisteravond was ook mijn eerste (en zoals het er nu naar uit ziet de laatste) keer dat ik hem uitspeelde! Mijn man is helemaal verslaafd aan COD4, splinter cell en nog een of ander spel op de xbox
Ik ben verslaaft aan sims 2 pets, harry potter 5 voor de playstation 3, me vriend is verslaaft aan een aantal schietspellen op de ps3 en een stom tennisspelletje op zijn telefoon. (pff en maar schelden dat het niet lukt) XxX juuls