Vrouw sluit monteur op om energierekening

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Springmuis, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    #1 Springmuis, 13 apr 2010
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
    DEN HAAG - De politie heeft maandagmiddag een vrouw gearresteerd omdat ze een monteur van netbeheerder Stedin had opgesloten. De monteur kwam de stroom van de vrouw afsluiten omdat ze haar rekening van ruim 22.000 euro niet had betaald. Dat heeft netbeheerder Stedin dinsdag gemeld.

Volgens een woordvoerder van Stedin kregen de monteur en de vrouw een discussie over de hoogte van de rekening. Toen de monteur toch de stroom afsloot, deed de vrouw alle deuren op slot en liet ze hem niet meer gaan. De klantenservice van Stedin had op dat moment de vrouw aan de telefoon en waarschuwde de politie. De monteur zat niet lang vast in het huis van de vrouw, hij werd bevrijd door de politie.
    Volgens Stedin heeft de vrouw dinsdagochtend de rekening betaald. Ze wordt dinsdagmiddag weer aangesloten op het energienet.

bron: telegraaf.nl

Whahaha hoe snugger kun je zijn:p
    mevrouw had wel een aardig spaarpotje.. om 22.000 euro in 1 dag te betalen.. waarom betaalt ze haar rekening dan niet he..;)

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

:$hoelang zou ze dan al niet betaald hebben?:$

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dan moet ze idd heel lang al niet meer betaald hebben zeg..
    mijn ex is veel eerder afgesloten geweest ;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat dachten jullie van mooie groene plantjes? De energiekosten worden dan herberekend, plus alle bijkomende kosten.

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Lijkt mij dat als de rekening van een korte tijd is er bij de politie ofzo wel een belletje gaat rinkelen. Idd een groene plantjes kelder.

Maar als het een rekening over een langere tijd is, vind ik het wel raar dat ze pas na €22.000 afsluiten.

Deel Deze Pagina