nu is ze echt compleet gestoord geworden..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miffy11, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

Jarige Patricia's wens: "Nog een zwangerschap"

8-4-10 09:08
    Het gaat niet om de baby, maar om het gevoel

Patricia is 61 en zou dolgraag nog een keer zwanger zijn

Patricia Paay vierde woensdagavond in aanwezigheid van haar familie, beste vrienden en collega's haar 61ste verjaardag. Toen haar gevraagd werd wat ze het allerliefst voor haar verjaardag zou willen gaf de diva wel een erg onverwacht antwoord.
    "Het grootste verjaardagscadeau dat ik zou kunnen krijgen, is: een zwangerschap”, onthulde ze. "Dat zou ik zó leuk vinden…. ",aldus de jarige Jet in de Telegraaf. Om daar vervolgens snel aan toe te voegen: "De mensen moeten mij natuurlijk niet verkeerd begrijpen. Ik hol morgen niet naar die Italiaanse dokter om het mogelijk te maken. Want het gaat me niet om een baby. Het gaat me om dat gevoel om weer zwanger te zijn. Zó heerlijk. Dat zou een prachtig cadeau zijn. Daarom heeft mijn vriend Nicky mij een puppy gegeven. Heb ik tóch nog een baby.”
    Ook ex-man Adam Curry was niet vergeten dat Patricia jarig was. "Hij belde om me te feliciteren én liet een grote bos bloemen bezorgen.”

:$

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    compleet gestoord is nog zacht uitgedrukt:D
    kom op zeg.. Dus het gaat niet om een baby maar om de zwangerschap.. vreselijk.......

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja dat heb ik gister ook gelezen TE gek voor woorden...

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik snap ergens wel wat ze bedoeld.
    Vond het zwanger zijn ook zo heerlijk, maar zou op dit moment nog geen kindje erbij willen. En zou ook alleen maar 4-7 maanden zwanger willen zijn, die heerlijke maanden ;).

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Wat is het toch een gek mens!!

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Och geloof je dat nou echt.
    De vrouw zegt dat gewoon om weer in de aandacht te komen.
    Ik geloof echt niet dat ze nog een baby wil.
    Alleen maar aandacht dat de mensen weer over haar gaan praten.

7. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    goh ze zal maar goed misselijk worden zeg!!!

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als ze zo graag dat gevoel wil beleven waarom heeft ze dan maar 1 kind?

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113

Ja misschien bedoelt ze het wel goed hoor.

Mijn moeder heeft zwanger zijn ook heerlijk gevonden.

Misschien wel wat overdreven om gelijk aan te nemen dat ze ook echt zwanger gaat worden. Ik denk dat ze echt het gevoel bedoelt.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Inderdaad. Wat een ophef weer :(
    Mijn schoonmoeder van bijna 50 zegt ook wel eens dat ze graag weer eens zwanger zou willen zijn omdat ze het zo fijn vond. So what?
    Zwanger zijn is ( vaak ) ook super! Logisch toch?

11. Alita

Alita Niet meer actief

Ik vindt zwanger zijn ook heerlijk en vindt dat natuurlijk ook nog zo als ik 61 ben...maar uhm mischien niet zo zwaar opvatten wat zij zegt en daarbij hoe heeft ze het gezegd, snap je? We waren er toch echt niet bij aanwezig dus je weet het nooit he..

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Patricia Rulez!

En ze heeft bést wel gevoel voor realiteitszin, hoor!
    Jammer dat mensen zo snel met hun mening klaarstaan en haar opmerking over het 'gevoel' meteen als 'daad' interpreteren.

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

whahaha... vreemd mens...
    maar op deze manier krijgt ze (ook hier!) wel waar ze om vraagt: AANDACHT! ;)

14. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Nou vind het niet heel schokkend. Ik ken ook wel meerdere vrouwen op leeftijd die zeggen ik zou nog wel een keer zwanger willen zijn en de bevalling meemaken. Niet omdat ze nog kinderen willen maar vanwege het gevoel. Het nog 1 keer mee maken. Dus ik snap d'r wel.

15. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Ja snap het best, zwanger zijn is heerlijk, maar ik denk dat haar woorden verkeerd begrepen worden, want ze zegt ook heb van mijn vriend toch een puppie gekregen en heb ik toch nog een baby.

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Grappig! :D Ik zeg van de week nog tegen mijn vriendin dat ik best nog eens zwanger zou willen zijn, alleen wil ik (nu, in elk geval) geen kindje meer... Ik vond zwanger zijn zoooo leuk! En ik denk dat ik dat ook nog vind als ik 61 ben... ;)

Vind het eigenlijk helemaal geen rare uitspraak, die opmerking van dat hondje, daar kan ik dan weer niks mee... Een hond is een hond en geen baby... ;)

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ha ha, nou onze hond is net een baby.

( of behandel ik hem zo, ;))

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ze vindt het gevoel van zwanger zijn dus heerlijk en zou dat gevoel best eens weer willen voelen maar dat betekent dus niet dat ze nog een kind wil.
    Big deal zeg;) Dat mag ze toch vinden? Snap werkelijk waar niet waarom hier uberhaupt commentaar op is:(

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mijn oma wil nog wel kinderen:D hahaha nog wel 10!
    O en ze is 74 of zo. en gewoon dol op kiddies

maar denk meer omdat Patricia al een keer eerder aangegeven heeft dat als ze de juiste vent nu nog tegen komt ze WEL naar italie zou willen om zwanger te worden door middel van donor ei!
    dat heeft ze gezegd op tv notabene

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ze zegt toch ook dat ze niet nog een baby wil!

Ik snap dr wel.. Ik heb het ook vaak genoeg geroepen toen ik net was bevallen. Ik zou wel weer zwanger willen zijn, maar geen baby willen ;)

Onbegrijpelijk waarom ze nu gelijk weer gestoord moet worden genoemd. Laat haar toch lekker dromen joh ;)

Deel Deze Pagina