Nikki plessen ik vind haar zo nep doen tegen anderen ze doet aardig maar meent ze er niets van Altijd als ik haar op tv zie krijg ik een akelig gevoel
Sylvie Meijs Fatima Moreira de Melo Karin Bloemen Mariska van Kolck ajouad el miloudi Peter R de Vries Annemarie van Gaal Piet Paulusma Jeroen van Koningsbruggen Coen en Sander Enzo Knol Sylvana Simons Trijntje Oosterhuis Marco Borsato
Ik geef het door haha! Ik had het anders niet aangegeven dat ik hem persoonlijk ken, maar wil wel voor hem 'opkomen'. Vaak kan hij zich helemaal niet verdedigen in dit soort dingen. Lastig als je publiek bezit bent.
Kim Holland. Ughhhhh dat er mensen zijn die daar warm voor lopen..... Lieke van Lexmond....zo niet echt vind ik haar. Ruud van Utopia. Zelden mensen gezien die zo vol zijn van zichzelf.
Dat snap ik, het is ook helemaal geen verwijt hoor. Ik heb het zelf ook met bekende Nederlanders. Is ook geen persoonlijke aanval, ik ken ze in het dagelijkse leven ook niet. Maar sommige komen heel vervelend over op tv.
De Kardashian familie!!!! Met stip!! Wat een vreselijke familie en voorbeeld voor onze jonge meiden. Ik kan me heel erg opwinden over ze en dat zo zoveel podium krijgen. :x
zo'n beetje alle BNers vind ik erg irritant. maar met name Maarten van Rossum, Jan Mulder, Johan Derksen
Leontien Borsato zo nep en uitelijk vertoon ze denk dat ze heel wat is maar ook maar met bordjes omdraaien en die scene uit Amsterdamned En probeert ze een beetje met te dobberen op het succes van manlief
Met stipt op 1 Chiel Beelen wat een arrogante sukkel!! En Silvie Meijs zei is zo nep! Oh en i love gtst en nieuwe tijden😂 heerlijk
Ik ken er eigenlijk amper Hallelujah voor vrijwel geen tv kijken Kon vroeger Ivo Niehe wel echt niet uitstaan!
chantal janzen: vreselijk! sylvie meis: ik vind het een prachtige vrouw om te zien maar ze komt zo nep en gespeeld over
Met stip op 1, vind hem echt verschrikkelijk... Jandino Asporaat... En Uri Geller ook best wel brrrrrrr.... Brard, Gordon, Joling en de Leeuw scoren ook hoog... Helaas vind mijn man alle genoemde fantastisch