Deze indd ook. Laatst nog een programma gezien 'je zal het maar zijn; een kind van Emiel Ratelband.' Het egoïsme spat er vanaf! Om te kotsen!
Vond Silvana al heel irritant voordat ze politiek actief werd. Nu is het wel een graadje erger geworden.
Beau Van Erven Doorens of hoe die ook heet. Slechtste presentator die ik ooit heb gezien en begrijp ab-so-luut niet wat die gast nog op tv doet
Oh en Anouk vind ik niks, muziek vind ik zwaar achteruit gegaan en al die kinderen van al die kerels vind ik nou niet echt om over naar huis te schrijven. Oh en de combinatie Geer en Goor. Apart kan ik ze nog wel hebben,maar bij elkaar: brrrrrrrrr!
Ali B en Anouk zitten het meest in mijn allergie. Maar als ik volledig moet zijn kunnen we beter een topic openen over aan wie we ons niet irriteren
Die judoka, Dennis van de geest ofzo.. Walgelijke vent, kan hem echt niet luchten of zien. Gelukkig heb ik hem al een tijdje niet gezien op tv. Wat is die vent vol van zichzelf zeg!
Jan smit vind ik ook niks sylvana simons ook niet vond haar al niet leuk in haar tmf tijd laat staan nu Bridget maasland vind ik ook niet leuk
Keira Knightly Nicolas Cage Silvana Simons Donald Trump Mark Rutte Rihanna Kristen Steward Jandino Anouk Wat ik me nu kan bedenken.
Mijn lijst is op zichzelf al lang genoeg om een eigen topic te starten😂. Ik zal het kort houden. Wereldwijd alle realityshow ' beroemdheden' die door walgelijk gedrag en om niks bekend zijn geworden. Alle man/vrouw/familie/kind van sterren en BNers die perse met hun kop in media moeten al hebben ze geen druppeltje talent maar keer op keer te zien zijn omdat man/vrouw/famile/mama/papa beroemd is of was Alle politici van de hele wereld omdat geen 1 oprecht is Jullie snappen nu wel dat ik weinig tv kijkalleen af en toe een serie of een documentaire.
Vergeet Wilibrord Frequent niet wat een arrogante en zelf ingenomen kwal vind ik dat. Totaal niks aantrekkelijks of bijzonder aan.
In de politiek: pechtold, wilders en thieme. Trump os ook zo'n griezel! En vast nog wel meer. Tv en sport zo ongeveer iedereen. Zonde dat daar een cent naar toe gaat terwijl er zó veel zaken zijn die er werkelijk toe doen. En de lui die erin spelen worden met goudgeld beloond. Walgelijk!