Ik heb aan weinig dingen een hekel... ik kijk alleen altijd erg op tegen de strijk maar als ik dan bezig ben dan valt 't altijd wel mee! Waar ik best een hekel aan heb is de badkamer... die houd ik dan ook dagelijks een beetje bij, zodat ik hem maar 1x in de 3 weken echt grondig poets! Gr. Niki
sluit me helemaal aan bij kiowa! Heb zo'n hekel aan AFWASSEN! Strijken doe ik bijna nooit...wij hangen het na het wassen op de wasrek...eerst goed uitkloppen. we hebben niet echt strijkgoed...
Badkamer schoonmaken... Heb ik echt een hekel aan... De rest valt wel mee... Moet elke dag sowieso stofzuigen,omdat hier 5 katten rondlopen... Maar ik ben van de week weer met werken begonnen en m'n moeder en/of schoonmoeder past dan op de kleine en dat doen ze hier en als de kleine dan slaapt dan doen ze nog best veel voor me (strijken, stofzuigen, ramen lappen, wc) Dus dat is echt heerlijk haha.
afwassen (heb dus ook een vaatwasser) kattebak schoonmaken en haren uit het doucheputje halen, brrrrrrrrrr ale:
heb hekel aan strijken,ben blij dat het weer wat kouder wordt heb ik wat minder strijken,en als ik toch een keer moet doen zet ik de strijkplank voor de tv,op mtv en swingen maar \/ en verder valt het wel mee ,voor de afwas heb ik een robot . en omdat we nu druk aan het oefenen zijn om een kindje te krijgen mag mijn man de kattebak doen christie
Goddank heb ik een vaatwasser, want ik heb een onbeschrijfelijke hekel aan afwassen. Nu zouden ze nog een automatisch strijkapparaat moeten verzinnen, want dat is een goeie 2e... Gelukkig helpt het om alles nat uit de wasmachine heel glad op te hangen. En ook kleding kopen die niet makkelijk kreukt, haha.
eh ik vind niks erg om te doen...wat ik dan doen 'moet' ramen zemen lukt me bv nooit mooi, dus doet vriend, ik werk 6 uur per dag, en elke dag doe ik 1 taak(je) en zo is het nooit eenrampl strijk 1x in de week: vriend heeft werkkleren die ik dus niet strijk, in totaal maar weinig kleren te strijken, en slechts 3 a4 wasjes per week. afwassen , tja soms geen zin in, maar als je eenmaal begint is het zo gedaan...soms wil ik juist poetsen enzo, lekker jan smit hard, vriend de deur uit en meeblehren maar. Ik maak ALTIJD schoon op Jan smit, zetten jullie ook music aan? bengel
Wassen, strijken, stofzuigen en dweilen. Dus al met al het hele huishouden. Heb wel het geluk dat mn vriend vaak stofzuigt en dweilt. Als ik en hele slechte periode heb (vanwege mn aandoening) dan doet ie zelfs nog meer in huis. Ik mag ook absoluut niet tillen en dan moet je vaak hulp inroepen. Maar goed, ik hoop dat het in ons nieuwe huisje allemaal makkelijker zal gaan! Liefs, Duveldraakje
STRIJKEN! Iedere zondag weer het zelfde liedje en gezeur van mezelf Wat ben ik toch zielig dat ik elke zondag bijna 3 kwartier sta te strijken Liefs, mussie
stofzuigen en dweilen, en strijken. de vaatwasser inpakke vind ik wel leuk, hoef ik het niet af te wassen
Ik sluit me aan bij STRIJKEN! Maar gelukkig doet mijn mannetje dat, heb daarover niets te klagen De rest van het huishouden vind ik ook niets, maar strijken vind ik toch het ergste.
Ik heb een hekel aan de strijk,was ophangen vind ik vreselijk(heb een droger maar alleen voor bij echt slecht weer of veel was) Haal ik dan de was af,en smijt het dan direcht op de strijkplank neer Badkamer schoonmaken vind ik weer heerlijk om te doen(heb badkamerradio ,haal alle flesjes en tubetjes van zijn plek en tot alles weer mooi glanst ga ik mijn gang) Stofzuigen vind ik ook heerlijk zou ik met gemak 3 keer per dag willen doen ik vind het heerlijk om met dat ding door het huis te gaan. Afwassen vind ik leuker dan alles in de vaatwasser zetten