Je bent welkom hoor, harige hond in huis, dus altijd wat te doen Ik heb een hekel aan afwassen, maar lang leve de vaatwasser. Vind in en uitruimen van dat ding dan ook meteen weer rotwerk Dat was het wel, mijn hobby is het niet maar de rest van wel mee. Strijken doe ik niet.
Nou ja! iedereen vind strijken een ramp dat vind ik nou het minst erge! Ik heb een hekel aan de douchecabine! Allemaal hoekjes van de schuifdeuren bahbahbah... Als ik de douche schoon heb gemaakt dan ga ik ook gewoon de volgende dagen in bad en me vriend ook! haha dan blijft de douche tenminste schoon!
Bijna alle huishoudelijke klussen Wat ik nog wel aardig vind om te doen: was opvouwen, en dan van die keurige stapeltjes maken. Groet van Kiki PS voor de overige klussen hebben we een poets ingehuurd en mijn man vind stofzuigen leuk.
Eigenlijk aan alles, want ik ben dus echt geen huisvrouw. de enige in mijn schoonfamilie, de andere dames daar hebben een fobie voor vuil, dus maken de hele dag schoon. Ik ben dus een buitenbeentje. Maar in mijn eigen familie ben ik normaal, Aan stofzuigen heb ik een grote hekel. Gelukkig doet mijn vriend dat, het hele huis. Als hij het niet zou doen, zou ik het om de 2 weken doen,
Ow veel strijk haatsters hier Ik kan het wel rustgevend vinden, maar hoef echt niemand om op mijn vingers te staan kijken. Momenteel is het wat minder omdat ik geen strijkplank heb, dus dat is een handdoek op het keukenaanrecht gooien en strijken. Ben heel graag in huis bezig, heb het graag netjes zonder te overdrijven natuurlijk. Enkel het toilet schoonmaken is minder. Krijg altijd de indruk dat vrouwen er wel wat meer op letten dan mannen. Maar mijn vriend is echt helemaal lui in huis. Die zou zelfs nog blij zijn als ik ook zijn boterhammen zou smeren. En de vuilbak buiten zetten? Tja daar wil hij ook niet voor opstaan hoor, alles komt dus volledig op mij terecht. Of ik moet hem echt commanderen om iets te doen en ja, commanderen want als ik het vraag dan gebeurt er niks.
Aan alles! Strijken: doe ik niet! Boenen: doe ik niet! Schoonmaken: doe ik niet! Ramen lappen: doe ik niet! Ik werk meer dan 50 uur per week en ben gezegend met een poets die 2 keer in de week 4 uurtjes komt! Halleluja!
Ik sluit me aan bij de strijk- en badkamerclan, echt vreselijk! Ik had een poetsvrouw, maar helaas was die niet te vertrouwen en heb ik haar weer ontslagen, ik durf nu niet goed aan een nieuwe poetsvrouw te beginnen... Groetjes, Anakin.
Aan alles haha Alhoewel ik van boenen op z'n tijd wel weer blij kan worden. Maar strijken, stofzuigen, wassen blllllllll En als ik nou alle tijd van de wereld had, dan was t nog wat anders. Strijk ook pas iets als ik t aan wil trekken. Na t wassen gaat t zo de kast in
STRIJKEN! en was ophangen vind ik ook irritant..zeker nu met Eslem..ligt het soms 2 dagen nat in de wasmachine..kom er gewoon niet aan toe en dan heb ik 5 minuten voor mezelf heb ik echt geen izn om de was op te gaan hangen.. maar ik heb een hekel aan troep..dus ben wel opruimerig..maar kan ook super lui zijn..doe het wanneer het MIJ uitkomt.. Gelukkig krijgen we niet veel bezoek hier..in turkije wordt je echt op je vingers aangekeken als je huis niet netjes is.. (die vrouwen hier hebben geen leven over het algemeen dus het enige waar ze over kunnen praten is het huishouden *zucht*)
Boodschappen doen heb ik echt een hekel aan! Altijd al gehad, maar ik doe het wel braaf .. Afwassen, maar daar hebben we natuurlijk de vaatwasser voor. De badkamer ..., maar dat is DE klus van onze hulp/poets, alleen daarvoor al zou ik haar laten komen. Vreselijke douche-cabine..dat glas en alles is chrome pfff...het bubbelbad..wat een werk... Stofzuigen, maar dat komt omdat ik geen super-rug heb.. Meestal doet ook onze hulp het en anders m'n vriend. Hij vind overigens ramen zemen een erg leuke klus en doet dat dan ook terwijl ik dan vaak nog zo iets heb van ...Ach is toch nog niet echt nodig..hihi Strijken vind ik niet zo erg, net als de rest van de huishoudelijke klusjes die overblijven. Als je het goed bijhoudt valt het wel mee, maarre we hebben dan ook nog geen kinderen natuurlijk en werken beiden volledig ..dat scheelt. Mirre
De ramen.... Verschrikkelijk vind ik dat en ik heb al hoogtevrees als ik op een stoel sta Badkamer hier is klein en heb ik weinig werk aan, geen bad of niets, alleen een douchekop en een wastafeltje. Stofzuigen ach ja... geen hekel, ook niet dat ik denk "jeej ik mag weer" Strijken vind ik wel leuk in tegenstelling tot vele anderen hier haha Doe t altijd s avonds voor de tv
Ik heb ook een hekel aan strijken en daarna aan afdrogen vd afwas. Laat het liever uitlekken op z'n rek.
Hmm heb een hekel aan het gehele huishouden. Strijken: doe ik alleen wanneer ik het aantrek en het gestreken moet worden, vriend lief mag het lekker zelf doen. Badkamer: moet helaas, doe ik om de week goed en vooral het bad is een crime, krijg er altijd last van mijn rug van WC: niet zo erg, is maar klein hokje en houd het goed bij, dus niet zo veel werk, binnen 5 min mee klaar. Keuken: zo is het opgeruimd, en 5 min later weer net zo'n bende als ervoor. Vaatwasser: heb het gevoel dat ik dat ding elke keer moet leeghalen... Wasmachine: dat is voor in het weekeinde Stofzuigen/dweilen: dat doet mijn mannetje Ramen lappen: 2x per jaar, en dan net wie er op dat moment behoefte aan heeft Tuin: ook zo'n ellendig iets, lijkt geen einde aan te komen Boodschappen: het liefst 1x per week, maar nu niet haalbaar, dus om de dag zo'n beetje. Nu te duur en niet efficient, ik mis mijn Jumbo! Maar is zeker niet mijn hobby! Hahahaha, er is dus echt niets wat ik leuk vind in het huishouden, het is dat het echt moet af en toe maar anders..... Groetjes Daphne
Ik heb een vreselijke hekel aan strijken. De badkamer komt op een goede tweede plek. Ik ben sowieso geen poetsfan, maar het zal toch moeten gebeuren. Als ik later groot ben wil ik een poetshulp en ze mag dan vooral de strijk en de badkamer doen en de vloer en de ramen en de keuken en....en...en..
Ik heb een gruwelijke hekel aan stofzuigen en dweilen. Echt verschrikkelijk vind ik dat terwijl het eigenlijk zo gebeurd is. Verder alles wat met de was te maken heeft, ophangen, opvouwen, strijken e.d. Blegh. Poetsen en boenen heb ik niet zo'n hekel aan.
Heb eigenlijk overal een hekel aan . Ik ben er ook gewoon niet goed in en vaak te druk (nu niet maar heb geen puf meer). Het minst erge vind ik nog wel stofzuigen en dweilen.