Als je voor een 2-persoons bed staat, slaap jij dan aan de linkerkant of de rechterkant. Ik heb altijd het idee dat mannen links slapen en de vrouw rechts! Aan welke kant slapen jullie?
Ik slaap links, m'n moeder, m'n schoonmoeder ook Alleen even omdraaien in de kraamweek, verder gaat 't prima zo. Is het dichtste bij de deur
de mannen die ons bed kwamen leveren, zeiden dat mannen vaak bij het raam slapen en vrouwen aan de andere kant. hier klopt het niet, ik slaap bij het raam (maar dat komt enkel, omdat wij verschillende matrassen hebben en ze mijn matras aan de kant van het raam gelegd hadden)
Oh ik heb de vraag verkeerd gelezen... Als je voor het bed slaapt, dan lig ik rechts. En als ik in bed lig, dan ligt mijn vriend rechts van mij... Hebben de andere dames het wel goed gelezen?
Ik slaap links (en met de meeste ruimte over aan mijn kant van het bed omdat ik er vaker uitmoet en er nu een wagenbak staat), mijn man aan de raamkant met een inieministukje waar hij eruit kan.
In het midden!!! Ik heb mijn bed voor mij alleen, vriend slaapt altijd op de zetel. (ja raar, ik weet het!)