Ik slaap als je voor het bed staan recht.Mijn man slaapt dus aan de kant waar het raam is en ik bij de deur
Doordeweeks slaap ik overal in bed haha.. (ben ik alleen) In het weekend slaap ik rechts! Dus voor mezelf als ik in bed lig is dat links. haha.
Ik dacht dat je juist moest kijken aan welke kant je slaapt als je in t bed ligt? Dan is het namelijk rechts... Maar als je voor het bed staat links dus.
Als je aan het voeteneind staat en naar het bed kijkt, slaap ik rechts. Dat is dus links als je erin ligt. Ik slaap bij de deur, mijn man bij het raam. Misschien een leuke volgende vraag: Wie van jullie doet het nachtlampje uit??? Bij ons ben ik dat, maar dat komt omdat het lampje aan mijn kant van het bed staat.
ik sliep eerst links.... en toen was ik zwanger van dochter en las ik dat je beter op je linkse zij kan liggen.... nu ga ik dus altijd met mn gezicht naar de buitenkant liggen... dus had ik met partner gewisseld.... dus rechts gaan liggen, zodat ik het meest op mn linkse zij lag... totdat dus de weeen begonnen en ik van vk aan de andere kant moest gaan liggen.... omdat zij rechtshandig is... Ben na de kraamtijd weer rechts gaan liggen..... Nu ben ik de laatste weken, weer links gaan liggen, omdat het ledikantje beter aan de linkse kant van het bed erbij past.... ... hahahahaha maw... wij wisselen hier nogal....
wij hebben allebei een lampje naast het bed... normaal doe ik mn lampje aan.... en uit... maar aangezien ik nu de draaicirkel heb van een vrachtwagen.... en het niet vlot gaat.... roep ik elke keer: he doe je lichtje is aan.. of uit...
rechts aan de raamkant ( wel erg onhandig, heb maar een klein stukje om te lopen en ook erg lastig met de kleine want de deur van zijn slaamkamer zit aan de andere kant )
als je ervoor staat slaap ik links, altijd gedaan, bij mijn ouders was het ook zo bij zijn ouders andersom. we hebben nog nooit geruild, zelf in een vakantiehuisje of op een luchtbed lig ik links, dat is een gewoonte geworden. nachtlampje hangt tussen ons in dus dat is verschillend bij ons