Aan welke kant van het bed slaap jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door belliebel, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    rechts:)

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

3. Female

Female Niet meer actief

Hij bij het raam ik bij de deur :)
    Maar tegen de ochtend heeft hij nog maar zo'n 50 cm bed omdat ik altijd half bovenop hem lig, hij klaagt ook vaak; Fem, schuif es wat op, ik pleur bijna uit bed :D

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Links als je voor het bed staat

als je op je rug ligt in bed.. dan slaap ik aan de rechterkant..

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    links

6. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ik slaap links,
    mijn moeder ook.

7. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Als je voor ons bed staat slaap ik aan de linkerkant, bij het raam. Ik heb het liefst zo veel mogelijk frisse lucht anders slaap ik niet goed.
    En mijn man ligt het liefst dicht bij de deur omdat hij er 's nachts nog wel eens uit moet om naar de wc te gaan.
    Ik ben trouwens de baas over het nachtlampje ;) Omdat we alleen aan mijn kant een hebben staan.

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik slaap rechts bij het raam. Ik wil namelijk snachts altijd met het raam open slapen en mijn man vind dat te koud als ie dan bij het raam moet slapen. Dus vandaar dat ik rechts bij het raam slaap ;)

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik slaap aan de kant van de deur, en dan maakt het niet uit hoe het bed staat. Ik ga er 's nachts uit voor Kyra en moet ook vaak 's nachts plassen en dan is het voor mij een stuk handiger als ik niet overal tegenaan hoef te lopen (ben nogal nachtblind). Bij onze slaapkamer is dat aan de rechterkant als ik met mijn gezicht naar het bed sta.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik slaap links, mannetje rechts.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik lig rechts(als je ervoor staat dus de linkerkant van het bed)

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik slaap links lekker bij het raam die zomer en winter open moet staan anders kan ik niet slapen

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik slaap links en mijn man rechts. Hij slaapt namelijk bij de deur, maar ik slaap vaak alleen ivm zijn nachtdiensten en dan lig ik ook regelmatig op zijn plekje, dus bij de deur ( Want aan die kant van het bed staat het lampje op 't nachtkastje.. )

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik slaap als je voor het bed staat aan de rechter kant en dat is voor ons de raam kant ..

Hoe stom het ook klinkt maar ik zeg altijd dat ik zo lig omdat als er zou worden ingebroken die gene als eerst mijn vriend zou pakken omdat hij aan de deur kant ligt hahahahaha ..

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

als je voor het bed staat slaap ik links bij het raam..

16. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    links

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    als je voor t bed staat, rechts

18. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Ik slaap altijd het liefst aan die kant waar de deur niet is....
    Dat mijn vriend dus als het ware de ingang van ons 'hol' bewaakt :D
    Daardoor slaap ik nu dus wel aan de kant van het raam (wat ik ook liever niet zou hebben als ik de keus had, maar toch altijd nog liever raam dan deur...;))

Als je voor het bed staat ligt mijn vriend links (bij de deur) en ik rechts (bij het raam)

Maar dit is dus ook wel eens andersom geweest in vorige huizen waar we gewoond hebben :p

Ik heb overigens ooit gelezen dat het energetisch goed is als je als vrouw je man aan je rechterzijde hebt (in bed en aan tafel etc.) Dat zou de seksuele energie bevorderen. Andersom bevordert het juist een maatjes-gevoel. Ik weet niet of het klopt, maar ik vind het wel een leuke gedachte :D

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

chipske: jou rede is ook precies de rede waarom ik aan het raamkant slaap haha.. :D

20. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Hahaha dan ga ik vanavond maar een wisselen. Slaap nl aan de linkerkant vlakbij de deur.

Deel Deze Pagina