Aan welke kant van het bed slapen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van Marit, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Aan welke kant van het bed slaap jij?

1. Mijn man slaapt aan de kant van de deur

2. Ik slaap aan de kant van de deur

3. Beide, de deur zit in het midden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik slaap aan de kant van de deur, maar helemaal niet bij nagedacht. Wel handig nu ik er 's nachts uit moet voor ons kleintje ;)

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Die van mij slaapt ook aan de deur kant maar dat ik niet vanwege de inbrekers.

Als we ergens anders slapen dan wil hij ook op de plek als waar hij thuis slaapt.

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hier slaap ik aan de kant van de deur. Heeft de natuur misschien ook wel zo geregeld omdat mijn vriend nogal moeilijk wakker wordt en ik dus die eventuele dieven al moeten verslaan haha ;)

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn man slaapt aan de kant van de deur omdat hij degene is die het vroegst eruit moet, maar slaap ook gewoon lekkerder links...

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

hahaha het gaat niet echt op dus.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

here the same

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

eerst stond ons bed anders en sliepen we met de voeten naar de deur. nu hebben we het bed verplaatst en slaapt ijn man bij de kant van de deur

8. Chai

Chai Niet meer actief

We hebben twee deuren in de slaapkamer, we slapen allebei aan 1 deurkant.. :D

9. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik slaap aan de kanrt van de deur. dit omdat ik 10 x per nacht eruit moet voor de wc :D

10. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Mijn vriend slaapt aan de kant van de deur. Maar dit is meer omdat hij op zn linker zij slaapt en ik op mn rechter zij. En als we dus andersom zouden liggen we elkaar de hele nacht int gezicht liggen te hijgen:p Tegen inbrekers hoef ik mn vent daar niet neer te leggen die slaapt echt overal doorheen. Ik ben al dood voordat hij uberhaupt wakker word:p

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik slaap aan de kant van de deur

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik slaap aan de kant van de deur.. maar zouden we het bed omdraaien... dan slaapt mijn man aan de kant van de deur.. hebben beide ons eigen plekkie... maakt niet uit aan welke kant de deur is ;)

13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Hier slaap ik aan de kant van de deur. In ons oude huis ook en dat was toen aan de andere kant van het bed.
    Heb echt een tik dat ik aan de deurkant moet liggen en kan dan ook niet aan de kant van vriendlief slapen :)

14. mveenzoon

mveenzoon Actief lid

11 jan 2010
    178
    0
    0
    heel het bed;)

15. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Ik slaap lekker aan het raamkant, heerlijk koel bij het raam..
    Maar vaak lig ik ook in het midden van het bed :D Maar alleen wanneer vriendlief nachtdienst heeft..

xx

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik slaap aan de kant van de deur.

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij slapen al vanaf het begin hij links, ik rechts. Toevallig is dat in dit huis zo dat hij dan het dichtst bij de deur ligt, maar in bijv. mijn oude appartement lag ik dan toch echt bij de deur.
    Wij liggen zo omdat we dan allebei op onze favoriete zij kunnen liggen zonder elkaar in het gezicht te hijgen :D

18. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    uhm we hebben geen deur; we slapen op een open zolder...en de uitgang (trapgat ) zit zeg maar aan de kant vad voeten

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    ik slaap overal het verste weg van de deur.. ook als we op vakantie zijn oid, hij moet bij de deur anders slaap ik niet!

dus hier klopt het!

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    met mn ex sliep ik aan de deurkant.. en met mn huidige vriend slaapt hij aan de deurkant.. Maar dat is meer omdat mijn huidige vriend bij de vrijwillige brandweer zit en dus 's nachts meteen uit bed moet kunnen springen als de pieper gaat :D (zou niet zo blij zijn als ie dan eerst nog over mij heen moet springen, want achter t bed langs kan helaas niet)

Deel Deze Pagina