Ik slaap aan de kant van de deur, maar helemaal niet bij nagedacht. Wel handig nu ik er 's nachts uit moet voor ons kleintje
Die van mij slaapt ook aan de deur kant maar dat ik niet vanwege de inbrekers. Als we ergens anders slapen dan wil hij ook op de plek als waar hij thuis slaapt.
Hier slaap ik aan de kant van de deur. Heeft de natuur misschien ook wel zo geregeld omdat mijn vriend nogal moeilijk wakker wordt en ik dus die eventuele dieven al moeten verslaan haha
mijn man slaapt aan de kant van de deur omdat hij degene is die het vroegst eruit moet, maar slaap ook gewoon lekkerder links...
eerst stond ons bed anders en sliepen we met de voeten naar de deur. nu hebben we het bed verplaatst en slaapt ijn man bij de kant van de deur
Mijn vriend slaapt aan de kant van de deur. Maar dit is meer omdat hij op zn linker zij slaapt en ik op mn rechter zij. En als we dus andersom zouden liggen we elkaar de hele nacht int gezicht liggen te hijgen Tegen inbrekers hoef ik mn vent daar niet neer te leggen die slaapt echt overal doorheen. Ik ben al dood voordat hij uberhaupt wakker word
ik slaap aan de kant van de deur.. maar zouden we het bed omdraaien... dan slaapt mijn man aan de kant van de deur.. hebben beide ons eigen plekkie... maakt niet uit aan welke kant de deur is
Hier slaap ik aan de kant van de deur. In ons oude huis ook en dat was toen aan de andere kant van het bed. Heb echt een tik dat ik aan de deurkant moet liggen en kan dan ook niet aan de kant van vriendlief slapen
Ik slaap lekker aan het raamkant, heerlijk koel bij het raam.. Maar vaak lig ik ook in het midden van het bed Maar alleen wanneer vriendlief nachtdienst heeft.. xx
Wij slapen al vanaf het begin hij links, ik rechts. Toevallig is dat in dit huis zo dat hij dan het dichtst bij de deur ligt, maar in bijv. mijn oude appartement lag ik dan toch echt bij de deur. Wij liggen zo omdat we dan allebei op onze favoriete zij kunnen liggen zonder elkaar in het gezicht te hijgen
uhm we hebben geen deur; we slapen op een open zolder...en de uitgang (trapgat ) zit zeg maar aan de kant vad voeten
ik slaap overal het verste weg van de deur.. ook als we op vakantie zijn oid, hij moet bij de deur anders slaap ik niet! dus hier klopt het!
met mn ex sliep ik aan de deurkant.. en met mn huidige vriend slaapt hij aan de deurkant.. Maar dat is meer omdat mijn huidige vriend bij de vrijwillige brandweer zit en dus 's nachts meteen uit bed moet kunnen springen als de pieper gaat (zou niet zo blij zijn als ie dan eerst nog over mij heen moet springen, want achter t bed langs kan helaas niet)