Hier slaap ik aan de kant van de deur, zodat ik namelijk makkelijker uit bed kan komen als ik weer eens in de nacht naar de wc moet.
ik slaap aan de deur kant. dit is voornamelijk omdat onze slaapkamer te klein is je er niet omheen kunt lopen. en om nou de hele tijd over mijn vriend heen te moeten klimmen als de kleine huilt is ook niet alles.
Mijn vriend slaapt aan de kant van de deur. Achteraf wel spijt van sinds ik heb gemerkt hoeveel sneller ik bij het toilet ben vanaf zijn kant van het bed. Maar goed hij wil niet meer wisselen helaas.
We wonen nu in ons derde huis en alle keren heb ik het dichtst bij de deur gelegen. Maar dat is puur toeval. Ik slaap altijd rechts en mijn man links, als je aan het voeteneind staat. Waar de deur is, doet er niet toe. Op vakantie slaap ik vaak niet bij de deur.
mijn vriend slaapt wel aan de deurkant maar maakt mij altijd wakker als hij iets hoort want ik ben niet zo bang aangelegd en hij vind het allemaal maar niks dus het maakt ook niet uit waar je ligt volgens mij hoor. Ik slaap trouwens aan de raamkant omdat ik het anders veel te benauwd krijg en niet voldoende frisse lucht binnenkrijg
ik slaap aan de kant van de deur, dit omdat ik er vaker uit moet snachts (om te plassen enzo) Ik slaap links van mn vriend.
Ik slaap altijd aan de kant van de deur. Nu is dat toevallig rechts, maar als we bv op vakantie zijn en de deur is daar links, dan ga ik links liggen. Is een tic van me
In dit huis ligt mijn man aan de deur kant. In ons vorige huis lag ik aan de deur kant. Maar het komt omdat ik altijd links in bed lig en manlief rechts. We hebben wel eens andersom gelegen maar allebei kunnen we dan niet slapen. Heel gek maar het komt omdat mijn linkerbeen altijd een beetje buiten het bed hangt. En lig ik rechts dan ligt het been in de rug van manlief. Hahaah is hij niet zo blij mee hahaah
Het maakt mij niks uit wie het dichtst bij de deur slaapt. Zolang ik maar aan de linkerkant (gezien van het voeteneind) kan slapen.
allebei wim slaapt aan de kant van de deur naar keuken/kamer en ik slaap aan de kant van de deur naar buiten (nooddeur) en deur naar badkamer
Nooit bij stilgestaan dat er mensen zijn die bewust een kant kiezen op basis van de deur . Ik slaap links, want ik heb altijd links geslapen. Mijn vriend sliep eigenlijk ook altijd links (als ik bij hem bleef slappen moest ik van hem rechts slapen). Maar toen hij bij mij introk heb ik de linkerkant van het bed geclaimt en nu slaapt hij dus rechts. Dat dat ook het dichtst bij de deur is, is niet met opzet.
Ik lig links in bed, omdat ik graag links lig. Als daar een deur had gezeten, had ik er ook nog gelegen
Ik slaap meer aan de kant van de deur, die zit namelijk links. Bij ons is 't tegenwoordig zo: helemaal rechts mijn vriend, dan Isabelle, dan ik en helemaal links Milan .
Mijn man slaapt aan de deur kant zodat ik bij de raam kant kan slapen plus dichterbij de douche ben =D