Daar kan iemand toch anders over denken, een sportbroek is om in te sporten, zulk soort kleding vind ik op straat geen gezicht, net als crocs.
hahahaha die is echt wel heel goed!! En dat is natuurlijk ook nog serieus ook! Hoorde er ook eentje een keer over de PVVers in Den Haag, die hadden het over dat "die allochtonen hele broden in het water gooien (?) en daar komt dan ongedierte op af, zoals ratten en jawel.... zeemeeuwen" (zie het logo van de PVV om deze uitspraak op volle waarde te kunnen schatten en dan heel hard te kunnen lachen)
Ik 'irriteer' me trouwens ook niet aan onverzorgde mensen, behalve als ze stinken of echt vies zijn!!
Val ik hier bijna van m'n stoel! *Ploemp* zo dat hele brood in het water... Maar eigenlijk is het triest....
ja maar jij had het over wat je in je huis aanhad..... Op straat loop je niet in je huispak hoop ik Ik trek me er wel wat van aan wat andere zeggen want ik wil er graag verzorgd uitzien....niet alleen voor mij maar ook voor anderen Net zoals ik vindt dat mijn kids er fatsoendelijk bij moeten lopen
Nee ik durf me zo niet op straat te vertonen idd Maar wel zonder make up. En ik vind dat ik er voor mijzelf en mijn man goed uit moet zien en niet voor klaasje die ik 1x in de supermarkt zie bij wijze van haha.
Trouwens nu we het over slonzen hebben Ik zie dan toch nog liever iemand in sportkleding rond lopen.. Als gewone kleding die zo gekreukt is en niet gestreken ( vd week zag ik een hele verzorgde jongen in A'dam en die broek sjeeeessss zag er niet uit!! ) Dat vind ik pas slonzig!
Ja je kan best in een huispak er heel verzorgd bijlopen, als je gewoon fris gewassen bent en het zit je goed qua maat.. why not?