Zonder natuurlijk, met die dingen wil ik nog niet dood gevonden worden Dit is overigens de broek die ik soms draag, zo slonzig is die niet http://avantisport.nl/image/product/large/adidas-SP-3Stripes-PES-Pant-P90413REG.jpg
Tja ik draag zo'n een joggingbroek wanneer ik ga hardlopen maar anders echt niet. Overigens moet ik wel met mijn hakken over het schoolplein parraderen omdat ik na het brengen van mijn kind gewoon aan het werk moet . En als hoefde ik niet te werken dan deed ik het nog...lipjes getuit en borstjes vooruit
Ik kan met mooi weer , rustig een hele tijd op een terrasje gaan zitten , lekker wijntje erbij en mensen loeren ...
Mensen die liegen en een eigen wereld hebben die niet eens bestaat en heilig in hun eigen leugens geloven
Heel herkenbaar,Heerlijk, ik zet altijd mijn stoel op het strand zo in de richting van het pad waar alle mensen langs moeten hahaah heeeerlijk
zoiets droge ik idd vroeger als ik ging dansen en sporten...nee sorry ik ga hierin niet over straat. Niet omdat ik het lelijk vindt he...maar ik voel me hier niet prettig in om mijn kids mee naar school te brengen