Tjah mee eens maargoed zei had het gewoon in het topic moeten zetten vind ik. Maargoed dan komen we weer bij hetzelfde neer.. Dat ze waarschijnlijk zelf ook wel wist dat het niet toegestaan was
Ik wou dat ik in zo'n bui nog in staat zou zijn om de keuken te gaan soppen..... Ik heb vandaag zo'n dag..... ongesteld geworden, moet hormonen spuiten voor icsi en er komt echt niets uit m'n handen...... zal blij zijn als het morgen is! Verder wel zin in het weekend hihi!
* proest* Inderdaad... Dan zie je zo'n middelbare vrouw lopen, vale spijkerbroek aan, t-shirt van Mickey Mouse, op Crocs, en om het drama dan helemaal compleet te maken, zit er ook nog zo'n klipje van Winnie de Poeh in de Croc... Ach ja, ieder z'n ding
Kippiekip, je hebt je punt gemaakt. Dit is geen topic om door te borduren over andere onderwerpen, toch? Je mag best zeggen wat je vindt...maar dat hoeft niet in 3-voud
Niet vaak nee, maar ze bestaan wel! En als je er dan 1tje ziet, geloof me, dan valt het wel op Tis vaak in combinatie met een uitgedroogd bosje gepermanent haar, gekleurd met een hele foute kleur rood/bruin...
Gelukkig maar voordat dat weer een eigen gaat leiden denk zeg ut ff Geen zin in dreigmails "sarcasmepoppetje"
Hahahahahaha, sorry maar ik moest zo hard lachen toen ik dit las. Ik zie dat dan al helemaal voor me; voordat jij iets gaat lezen, pak je je rode pennetje zodat je elke fout die je tegen komt kunt verbeteren Echt briljant!!! Ik heb niet alles gelezen, maar ik moest ook erg hard lachen om de 'crocs-opmerkingen/reacties', haha En nu we het toch over crocs hebben, zal ik maar even iets bekennen: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden *lees, hooguit 5 jaar, hihi*, was er volgens mij een vrouw bij Oprah die die crocs & klipjes/klippertjes(?) had ontworpen/uitgevonden(?). Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij liet ze zien hoe je die crocs kon 'opleuken', en ik zat echt voor de tv van:'oooh, wat leuk, waar kan je die halen!?!? Die wil ik ook!!!' En nu schaam ik me er nog steeds voor, want ik vind ze nu toch wel zo lelijk, haha! Hoogstwaarschijnlijk had ik het toen met m'n ogen Oké, oor kleintjes vind ik ze nog wel een klein beetje schattig, maar volwassenen absoluut niet!! Ik vind het trouwens wel hilarisch dat er steeds meer varianten komen, met bont enzo, haha!