aan welke soort mensen irriteer jij je??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja fruit kreeg hij. Groente pas met 5 mnd. en met 6 mnd pas beide.

Maar hij at niet al vlees en dat soort dingen. En ook geen danoontjes en lange vingers etc..

Dat krijgt ie nu niet eens hahaha.

2. Alita

Alita Niet meer actief

Nee snap ik maar veel ouders vinden dat ook niet kunnen dat je al met 4 maanden vaste voeding geeft;) dus iedereen heeft zo`zijn eigen visie wat wel en niet goed is snappie?

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh nee dat snap ik.
    Maar wij zijn begonnen op advies van KA;) anders had ik ook gewacht.

Sandro was een hongerige baby en zat een 5 flessen en voeding voor hongerige baby's en nog had hij honger.

Vandaar dat we vroeger met fruit begonnen zijn anders had ik gewacht tot 5/5,5 mnd.

En ik ben hem niet gaan geven omdat een andere baby dat ook kreeg. En daar gaat het mij om.

Zodra ik neer zou zetten dat sandro bij wijze van biefstuk zou krijgen ( en dat krijgt ie natuurlijk echt niet:D ) Dan zou zij zeggen dat dr dochter een entrecote gegeten heeft die amper gebakken zou zijn.

Dus bedoel waarom je kind dingen geven omdat een oudere baby meer krijgt en meer mag.

4. Alita

Alita Niet meer actief

oke dus zij wilt dat haar baby het meest vooruitloopt:( vreemde vrouw zeg.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja legde het misschien beetje raar uit:D

Maar toen Sandro 6 mnd was kreeg hij zo'n 6 mnd potje en ging hij maar 3 flessen drinken ( gelukkig ) dus van 5 naar 3 flessen!

En toen ging ze haar baby volproppen met koekjes toetjes eten zodat ze ook op 3 flessen zat. Terwijl die van haar 4 mnd was.
    Nu kook ik voor Sandro gewoon eten mee en prak ik dat en hij mag natuurlijk vlees erbij ( tartaar of goed doorbakken of gekookte kip ) Maar Sandro is 8 mnd die van haar pas 6 en dat gaat zij nu ook doen.

Dus idd zoals jij het zegt maar ondertussen dan wel panisch worden als ze een x een fles laat staan:(:(

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zeggen dat sandro heerlijk geniet van verse sushi met veel wasabi ;)

7. Alita

Alita Niet meer actief

haha idd uhm!
    Ach trek je er nis van aan...is alleen erg zielig voor het kindje ....

8. Onje

Onje Niet meer actief

Haha!!! En als toetje een madame janet!

9. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Kan me voorstellen dat je daar dan blij om bent, al is het wel je moeder en had je het natuurlijk liever anders gezien.
    Maar sommige mensen zijn echt te erg voor woorden...........en zo raar dat zulke mensen gewoon geloofd worden he?

10. Alita

Alita Niet meer actief

behoorlijk frustrerend vooral.....als je eigen moeder je liever voor gek zet dan dat ze de waarheid vertelt...nee ik mis haar niet....erg hard maar daar gaat een hoop aan vooraf natuurlijk;)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahahaha dat vind ik een goede!:D:D

Zie t al helemaal voor me *proest*

Of zeggen dat ie een stukje haring op heeft whahahaha

12. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik bedoelde met "mensen die ultraconservatief zijn" vooral mensen die je veroordelen als je niet net zo denkt als zij. Mensen die denken dat ze waarheid vasthebben omdat (hun soort) mensen nu eenmaal al generaties zo denkt.

Bijv. mensen die je gek vinden als je aan yoga doet, of zich precies zo willen kleden als de rest van het dorp. Die vinden dat je geen geld mag uitgeven aan leuke dingen, dat de camping al meer dan genoeg lol is (is ook zo, maar dat maakt Costa Rica nog geen idiote vakantiebestemming). Dat je niet verder hoeft te leren dan een vakschool, dat je niet verder kijkt dan je eigen moraal, etc., etc. .... ofwel, gaaaaaap, ik voel me bij dat soort mensen vaak letterlijk benauwd. Het gaat me niet eens om hun kortzichtigheid, maar vooral om het feit dat ze het veroordelen als je niet net zo bent. Omdat jij níet ook met trollbeads loopt ben je een arrogant tutje... dat soort meningen.

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik heb in een soort studenten woning voor moeder gewoond. Daar woonde een moeder die echt om de haverklap tegen haar zoontje zei: nog 1 keer en ik zet je onder de koude douche!

En dat deed ze nooit dus dat kind ging lekker verder tot mama-lief zat te huilen.
    Heb toen ook gezegd: zet hem dan ook onder de douche (niet per se een koude), dan weet hij iig dat je het meent!

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Ik erger me aan mensen die denken dat de hele wereld om hun draait, waarbij alles op hun manier moet gaan en totaal niet open staan voor andere meningen. Oh ja, en ik erger me ook aan mensen die veel aandacht nodig hebben en dat vaak op een negatieve manier vragen, heb vaak last van plaatsvervangende schaamte als ik die zo zie of hoor.

15. Pooh92

Pooh92 Niet meer actief

Ik erger mij aan mensen die enkel onbegrip tonen, egoïstisch zijn en zoals Jo zegt, mensen die enkel en alleen aan zichzelf denken! Oh en mensen die liegen.

16. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik erger me mensen die betweterig zijn en het nodig vinden om steeds maar weer in herhaling te vallen;) bijv dat een topic niet mag en tientalle mensen het nodig vinden om te zeggen dat het niet mag;)

17. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Mensen die denken dat ze je kennen / weten hoe je bent of denkt terwijl ze helemaal niks weten...

18. Alita

Alita Niet meer actief

mensen die dingen verdraaien.......grrrrr...

19. Dana

Dana Niet meer actief

Mensen die oordelen van buitenaf, dus op wat ze denken te zien ipv wat er echt gebeurt.

20. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Betweterige/belerende mensen, vooral daar waar het baby's/kinderen betreft, en d.m.v boekjes en statistieken hun punt proberen te maken. Wat zij doen, is het beste... "want zo staat het geschreven", en wat daarvan afwijkt, is slecht. En daarbij claimen dat ze alles op gevoel doen, en goed naar de behoefte van hun kindje luisteren...

Sorry ;)

Deel Deze Pagina