aan welke soort mensen irriteer jij je??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Heb een hekel aan betweters idd, die zijn toch wel het meest irritant. En bemoeials. Vooral in combinatie met het betweterige. En mensen die alleen maar over zichzelf kunnen praten.

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb ook een hekel, nee een schurft hekel aan mensen die andere persoonlijk aan gaan vallen terwijl dat dat helemaal niet nodig is..

3. Onje

Onje Niet meer actief

Maar jouw man kan zich op zn minst verstaanbaar maken en/of doet zijn best, dat merk je als je met iemand praat die het nog erg moeilijk vind en daar heb ik dan al tig keer meer respect voor. ;)

4. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Die zijn er veel :$
    Maar zo true

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

-grondspugers
    -stoeppoepers
    -niet-luisterend maar wel oordelend
    -leugenaars
    En mensen die in Nederland geboren en getogen zijn en het vertikken hun grammatica op orde te krijgen. (dat je zegt: het is 'schijt', niet 'scheit' en dat je dan 'lekker belangrijk' als antwoord krijgt) Dit laatste staat met stip op 1!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier erger ik me dus aan;) Gebrek aan inlevingsvermogen en oordelend.

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hmmmmmz mijn grammatica is niet altijd top. Dit omdat ik meer dan 205 aanslagen per min heb en gewoon geen zin heb om terug te lezen. Ik zet dan neer wat er als eerste in me opkomt. Gaat het om een belangrijk iets dan kijk ik het wel na. Maar kom op zeg je denkt toch niet dat ik hier op zp mn grammatica ga zitten controleren?

Ik heb namelijk een hekel aan mensen die je grammatica gaan zitten verbeteren terwijl je je energie wel ergens anders in kan steken. Ze weten wat je bedoelt.

8. Meara

Meara Niet meer actief

Mensen die voor elk kuchje naar de ha gaan
    Mensen die onterecht een uitkering krijgen en zielig doen bij het uwv terwijl er niks aan de hand is.
    Mensen die denken dat hun problemen altijd erger zijn en geen enkel respect tonen voor een ander.

9. Onje

Onje Niet meer actief

Weekje amsterdam oost doet wonderen ;)

10. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Die ja! En ondankbare mensen! Oh ja, en mensen die liegen en bedriegen! Oh en hoogvliegers en natnekken (kakkers).

:D

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik moet wel lachen als ik sommige reactie lees..
    Denk dat sommige hun berichten nog maar eens goed moeten gaan lezen:D;)

12. fafje

fafje Niet meer actief

Oneerlijke mensen ( vaak zijn dit arrogante, asociale, jaloerse, egocentrische mensen ... Want diep van binnen weten ze wel beter)

13. Onder water

Onder water Niet meer actief

Mensen die te laat komen

14. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

ik had een hele reactie geschreven maar ben toch blij dat ik op het verkeerde knopje drukte: weg dus.

Hoop dat de mensen zonder begrip en inlevingsvermogen ooit in een positie komen te zitten van de mensen welk zij minachten.

15. Triskele

Triskele Niet meer actief

ooh idd het is een hele moeilijke taal!! ik vind ook niet erg als mensen niet goed NL praten het gaat om het niet proberen ;) vriendin van mij woont hier nog geen 5 jaar en praat prima NL (jawel met een Russisch accent) ze heeft een NL man en ook kindje (waarmee ze allebei de talen spreekt) maar vind ik echt knap en dat zeg ik dan ook tegen haar!!

16. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Verkeershufters!

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Het is ook heel knap en heb bewondering voor de mensen die in korte tijd nederlands leren. Ben wel iemand van waar een wil is, is een weg. Het is ook een questy van durven en daar kan ik ook inkomen.

18. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik erger me aan mensen die bij iedereen tot vervelens toe hun o-zo-belangrijke-en-ook-de-enige-die-telt-mening door de strot proberen te duwen, zoooo vermoeiend.

En verder aan mensen die niet doorrijden.

19. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Yep me to,heb er echt een bloedhekel aan!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik denk dat irritatie afhankelijk is van je stemming, idealen, visie en persoonlijke ontwikkeling. Ik irriteer me zelden aan mensen, maar vaker aan hun gedrag.
    Weliswaar met de kanttekening, dat typische gedragingen, in groeperingen, mij in eerste instantie wel irriteren.

Deel Deze Pagina